Wpis z mikrobloga

Poleci ktoś jakiś porządny router pod Virtual Desktop? Ja uruchomiłem na zwykłym Connectboxie od UPC i od biedy no to by nawet uszło. Grałem w Super Hot to ciężko było powiedzieć czy coś jest nie tak, ale w Beat Saberze na tym cienko się gra. Sprawdzałem też Google Earth VR, ale przy podczas pobierania modeli danej lokalizacji była taka zamuła, że nawet pozycja controllerów przestawała być śledzona.
@milo77: a jakiego masz neta od UPC? J mama tego qiga i się zastanawiam jak by to działało bez kabli, kupiłem jakiś kabel za 120zl na allegro ale bezprzewodowo też bym chciał sprawdzić bez kupowania dodatkowego routera. I podobno przez VD i tego SideQuesta mogą być problemy z gwarancją bo to jakaś ingerencja w soft, nie znam się ale quaz gadał o tym w swojej regencji
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ekokukurydza: internet w virtual desktopie nie ma znaczenia. to wszystko idzie lokalnie. mógłbyś w ogóle nie mieć internetu. wystarczy router obsługujący 5ghz. warto jeszcze podłączyć komputer do routera kablem Ethernet. przez to router powinien mieć port LAN 1gbps.
@ekokukurydza:


Obejrzyj film, który wrzuciłem.

Co do routera to kupno takiego z wifi 6 wydaje się zbędne, a jeśli jednak będzie dla kogoś konieczne to nie zapomnijcie także o możliwościach waszej komputerowej karty sieciowej jak i przepustowości kabla.
Na reddicie piszą, że quest 2 przesyła dane z max prędkością 1,774 Gb/s, więc potrzebujecie kabla ethernet kat. 6 (kat.5 to tylko 1Gb/s).

Jednakowoż ludzie mówią (w tym Rysław na filmie), że wystarcza
@laquilat: Ogladalem tez ryslawa, wiesz, slowo przeciwko slowu, dodatkowo jak mowil o tym trybe developerskim "trzeba zaznaczyc ze liczymy sie z konsekwencjami" "tu tylko zaznaczamy te polityki", wiesz, to takie podejscie jakie ma kazdy, ale nadal nie zaczytalem sie w to i nie wiem jakie to sa konsekwencje XD