Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mam 1000-1100 złotych i jestem kompletnie zielony. Chcę nauczyć się grać na gitarze elektrycznej, czego potrzebuje poza samą gitarą?

Dodam że chciałbym opcję żeby móc grać w słuchawkach
Więc jaka gitara, jaki wzmacniacz (głośnik?) I czy słuchawki mają znaczenie czy jakiekolwiek się sprawdzą

Jeśli chodzi o samą gitarę to wolałbym żeby była nowa a nie używka

Proszę o pomoc (ʘʘ)

#gitara #gitaraelektryczna
  • 25
  • Odpowiedz
@Inspree: ja bym raczej wziął taniej używaną na początek. Jak będziesz chciał przyoszczędzić na nowej to możesz kupić straszną kupę. Najlepiej taka która ma już ślady używania ( to znaczy ze ktoś na niej dużo grał i go nie trafił szlag). Nówkę kupisz sobie jak już będziesz wiedział co i jak.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dorsz_PO_zydowsku: chciałbym nową ze względu na to że nie znam nikogo kto mógłby doradzić/ obejrzeć ze mną przy zakupie używki, nie chciałbym się bujać z gitarą która może mieć jakieś wady o których się dowiem po niedługim czasie grania
  • Odpowiedz
@Inspree: istnieją dwa potencjalne rozwiązania, więc pytanie: czy w grę wchodzi granie przy włączonym PC, czy nie?

@dorsz_PO_zydowsku:

Najlepiej taka która ma już ślady używania ( to znaczy ze ktoś na niej dużo grał i go nie trafił szlag).


Najgorsza porada. Gitary dla początkujących nie są #!$%@? tytanowe. Używana gitara z niskiej półki to słaby pomysł, w dodatku ludzie wołają za takie graty zdecydowanie za dużo. Skoro pyta
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@krul_goblinuw: sprzedaję stary komputer żeby mieć na gitarę, mam laptopa ale będę około stycznia kupował nowy komputer, więc jak narazie to bez (no chyba że laptop się nada)
  • Odpowiedz
@krul_goblinuw: nową tanią #!$%@? tym bardziej może kupić, z wadami na defaulcie.