Wpis z mikrobloga

Jak to jest z automatem powinno byc D przy zatrzymaniu a a jak chce wyskoczyc na chwile zostawic wlaczane auto mozna wrzucic reczny? Czy P? Chodzi mi o to ze chce wydluzyc zywtonosc tej skrzyni ( ͡° ͜ʖ ͡°) #samochody
  • 11
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Kubot:

Gdy połączycie pozycję P z hamulcem ręcznym, to warto przestrzegać kolejności użycia najpierw hamulca nożnego, później hamulca ręcznego i ustawienia skrzyni w pozycji P na końcu. Jeśli kolejność ta zostanie odwrócona, to zablokowana skrzynia pozwoli jeszcze na nieduży obrót kół i wówczas na zapadkę blokującą wywierana jest siła. Może być wówczas potrzebna większa siła, by wyłączyć tryb P.
  • Odpowiedz
@Kubot weź typie przestań wrzucać takie idiotyczne pytania. Jeżeli masz problemy z automatyczną skrzynią biegów, czyli z czymś, czym posługują się tępe gospodynie domowe w USA, to może pora przesiąść się na rower.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kubot: lepiej na P bardziej ze względów bezpieczeństwa, a nie przesadzaj, z żywotnością za wszelką cenę, bo takie akcje z wyskakiwaniem nie mają dużego wpływu i raczej nie robisz ich co 3km. Zakładam że hydrokinetyczna, bo zautomatyzowanym czyli np dwusprzęgłowym nie robi to zbytnio różnicy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kubot: to się nawet nie zastanawiaj, tylko daj P. Hydrokinetyczna trochę inaczej pracuje, na inny obieg oleju na P oraz D, to tam rzeczywiście nie zawsze jest wskazane wyrzucanie D na postoju (np na światłach). Na dwusprzęgłowej wrzucasz P jak Ci wygodnie i się nie martwisz.
  • Odpowiedz