Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czołem mirko! Zwracam się do was z dosyć ważnym pytaniem, lub też problemem; jak ułożyć sobie życie? To może najpierw coś o mnie w kilku zdaniach.

Mam 21lvl, studiuję zarządzanie, żyję sobie na utrzymaniu rodziców, czasami złapię jakaś dorywczą pracę na chwilę. Mam różową, dobrze nam się układa. Obecnie żyję sobie jak pączek w maśle. Czasami coś pomogę rodzicom, coś zrobię koło domu, posprzątam, no zwykłe obowiązki. Co zarobię to moje, wydaje na własne potrzeby. Mam wszystko, nic mi nie potrzeba. No, niestety za niedługo ta sielanka się skończy i trzeba będzie się z domu ewakuować i zacząć rzekomo prawdziwe życie na swoim. Trzeba zacząć o tym myśleć już coraz bardziej na poważnie. Nie chciałbym jednak mieszkać i pracować w Polsce, więc szukam kraju w którym w przyszłości mógłbym zamieszkać. Teraz napiszę o moim doświadczeniu i umiejętnościach, a potem co chciałbym w życiu osiągnąć, dzięki czemu może pomożecie mi znaleźć kraj choć zbliżony do moich oczekiwań.

Co potrafię: