Wpis z mikrobloga

Witam w moim pierwszym wpisie ( ͡° ͜ʖ ͡°). Podzielę się opinią odnośnie Perfumer's Choice No. 9 Victor.

Ale od początku, jestem cebulakiem i zawsze chcę mieć jak najtaniej i jak najlepiej. Będąc w Notino uklęknąłem na kolana przed #aventus em i postanowiłem, że muszę mieć coś w tym stylu. Zrobiłem reasherch na 08/2020 (mogę się nim podzielić) i mój wybór padł na budżetowe Perfumer's Choice No. 9 Victor. Mało o nich słyszałem w Polsce, za granicą są znowu całkiem rozpoznawalne. Zapomniałbym o najważniejszym - cenie. Płaciłem 55zł/83ml.

Okej, tak więc parę wrażeń z użytkowania. Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o perfumy.
Jakość plastiku czy też buteleczki może pozostawiać trochę do życzenia. Atomizer jest specyficzny i może nie przypaść niektórym osobom do gustu. Dla mnie na minus czarne szkło - nie mogę zobaczyć ile perfum zostało w środku.

Tak jak pisałem, miałem przyjemnąć wąchać oryginalnego Aventusa i poza intensywnością nie poczułbym różnicy, wprawiony nos pewnie poczuje.
Po spikaniu czuć mocny, słodki ananas, który zanika po jakiś 30 minutach. Przytłacza trochę alkoholowosc przez pierwsze sekundy.
Na wyczuwalny według moich ustaleń jest przez około 6 godzin. Ja zaczynam tracić zapach perfum "wokół mnie" po około 3h, ale pytając się innych osób to nadal czują. Oczywiście przykładając nadgarstek do nosa nadal go czuję.
Do godziny perfumy zostawiają za sobą mały ogon. Później są wyczuwalne w okolicy barków.
Zdarzyło mi się usłyszeć parę komplementów, że "ładnie pachnę", co nie zdarzało mi się wcześniej. Czyli raczej jest w nim coś fajnego.
Tak jak mówiłem, jestem totalnie zielony jeśli chodzi o perfumy. Ale w tej cenie to chyba ciekawa opcja. Chętnie usłyszę opinię osoby obytej w temacie, ciekawe czy będzie miała inne odczucia.

Gdy Victor się skończy następnym zakupem będzie Mont Blanc Explorer, no chyba, że coś się zmieni na rynku do tego czasu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#perfumy