Wpis z mikrobloga

cześć,
mój poprzedni wpis dotyczył telewizora, ale poszukuje jeszcze wieży/kolumn jak zwał, tak zwał najlepiej do 2000-2500zł ze wszystkim w zestawie. W zasadzie to jestem zielony w tym temacie, także nawet nie wiem czego wymagać. Myślałem nad czymś takim:

https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/hi-fi-audio/wieze-male/wieza-yamaha-piano-craft-mcr-470d-bl?utm_source=Ceneo&utm_medium=cpc&utm_content=861147&utm_campaign=2020-09&ceneo_spo=false

lub
https://www.morele.net/wilson-zestaw-glosnikow-kina-domowego-cinematic-5-0-czarny-5042962/?utm_source=ceneo&utm_medium=referral
+ jakiś amplituner, ale to dla mnie tak jak mówiłem ciężki temat

przy takim niskim budżecie kupować np. tą yamaszke z pierwszego linku, czy pakować się w kolumny z drugiego? widziałem, że sensowny amplituner to koszt ~2000zł i to mnie troche martwi, bo wystaje to poza mój budżet
mam zamiar kupować to gdzieś na początku października, więc w co powinienem celować?

#wieza #kolumny #kolumnyglosnikowe #audio #kinodomowe
  • 36
@chan-jackiex: ok to moja propozycja będzie taka.
Masz dwie opcje:
1) stereo - będzie taniej ale do kina domowego słabo
2) kino domowe, ale musisz wtedy kupić TV ze złączem HDMI zgodnym z eARC (nie mylić z ARC).

Co wybierasz?
@ksiak: mówiąc szczerze, to nie mam zielonego pojęcia.
która opcja wedlug Ciebie byłaby lepsza jeśli mam budżet około 5500-6000zł na "kino domowe" + telewizor?
edit: wybieram stereo, zwyczajnie nie mam jak rozmieścić kina domowego w pokoju i wydaje mi się, że stereo będzie lepsze pod muzykę
@chan-jackiex: jeżeli dla Ciebie muzyka jest ważniejsza to ok. Budżet 5-6k na tv + kino jest niezbyt duży ale da się zrobić. Stereo będzie lepsze pod muzykę oczywiście i od biedy film na tym obejrzysz, będzie lepiej niż na głośnikach w tv, ale bez szału.
Jest jeszcze półśrodek w postaci systemu 3.1 czyli dwie kolumny jak przy stereo plus głośnik centralny plus subwoofer.
Jednak przy stereo spokojnie możesz sobie kupić nowy