Wpis z mikrobloga

Mirki ostatnio zainteresowałem się fotowolatiką.
Miesięcznie zużywam ok 1400 kWh, jaka moc paneli będzie mi potrzebna? Jestem zielony w tym temacie, i chciałbym zaznajomić się w nim. Panele zamontuje sam, dlatego nie interesuje mnie oferta firm, dodatkowo teść jest elektrykiem więc mi je podłączy.
Gdzie szukać informacji na ten temat? Jakie panele wybrać?
#fotowoltaika #panelesloneczne #fotowoltaikastaty
  • 32
Panele zamontuje sam, dlatego nie interesuje mnie oferta firm, dodatkowo teść jest elektrykiem więc mi je podłączy.


@Canibal111: spoko skoro masz uprawnienia do montazu to raczej powinienes wiedziec czego sie dotykasz.
Jak nie masz uprawnien to biore popcorn i cole i czekam na pierwsza awarie i Twoje zdziwienie "ale jak to? ze gwarancja nie dziala bo z tesciem zesmy wszystko zabudowali?"
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Canibal111:
Kto jest dostawcą energii? Jeśli Enea lub Energa mają podane ile zużyłeś energii w ciągu ostatnich 12 mc (Energa) lub w 2019 roku (Enea). Taka informacja najbardziej pomoże dobrać wielkość instalacji PV. Informacja znajduje się na drugiej stronie rachunku.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@gorzki99
Moim zdaniem to chodziło mu, że na rachunku bo jest co 2mc ale kto go tam wie. U mnie W okolicy jest koleś co ma zużycie około 20k rocznie xD
Moim zdaniem to chodziło mu, że na rachunku bo jest co 2mc ale kto go tam wie. U mnie W okolicy jest koleś co ma zużycie około 20k rocznie xD


@Error_: nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzilo. OP napisal:
"Panele zamontuje sam, dlatego nie interesuje mnie oferta firm, dodatkowo teść jest elektrykiem więc mi je podłączy."
i do tego sie odnioslem - jak zamontuje sam a wczesniej pisal "Jestem
Przecież napisał, że uprawnienia ma TEŚĆ a nie on.


@bialy100k: uprawnienia elektryczne - a ja mowie o uprawnieniach do montazu PV - troche inne uprawnienia
EDIT: ja tez mam uprawnienia elektryczne ale bym sie ciezko zastanawial czy uprawniaja mnie do podlaczenia PV