Wpis z mikrobloga

To wam tutaj opiszę fajną kolejną akcję na #allegrocontent z #allegrocwel i #januszeallegro
Jeszcze nie zdarzyło mi się dostać w złym stanie paczki z chin i ogólnie z zagranicy. Tymczasem zamawiając na allegro wciągu ostatnich 2 miesięcy siedmiokrotnie, dwukrotnie musiałem prosić się o zwrot - bo przedmiot nie dość, że był zapakowany tragicznie to jeszcze jego stan pozostawiał wiele do życzenia.

Tym razem (o którym piszę) zakupiłem tuner satelitarny o wartości ok. 500zł u użytkownika:
https://allegro.pl/uzytkownik/cribo

Przesyłka płatna dodatkowo (brak smart u sprzedającego) do paczkomatu.
Otwieram paczkomat, patrzę, z przesyłka jest coś nie tak - kurier na szczęści położył ją tak, żebym widział, że wyciągając przesyłkę może mi ona wypaść z zewnętrznego opakowania.

tuner w oryginalnym opakowaniu, owinięty dwoma kawałkami kartonu a następnie taśmą 5cm dwukrotnie! .... z tym, że w środku pozostawione 2x więcej miejsca niż zajmuje pudełko z tunerem.
Dlatego tuner latał sobie po opakowaniu jak gong w dzwonie (a wystarczyła magiczna folia bombelkowa i wiecej tasmy) i zabrakło niewiele szczęścia żeby rozerwał tą taśmę i po prostu wypadł z profesjonalnego opakowania tutaj zdjęcia od razu po odbiorze:

https://cdn.discordapp.com/attachments/565626693868322882/750709304746573834/IMG_20200902_152522.jpg
https://cdn.discordapp.com/attachments/565626693868322882/750709304209965126/IMG_20200901_152738.jpg
https://cdn.discordapp.com/attachments/565626693868322882/750709412871667875/IMG_20200901_152734.jpg

Piszę do sprzedającego co to za kpinę urządza, rozpisuję zwrot i chcę żeby TYLKO pokrył mi koszta zwrotu - bo zapłaciłem za przesyłkę dostałem przedmiot, który za 2-3 miesiące uszkodzi się (bo np. z elektronicznej płytki odwarstwi sie głowica albo jakiś element w skutek uszkodzeń w transporcie), a gwarancja u tego #januszebiznesu pewno nie będzie obejmować uszkodzeń mechanicznych.

Tymczasem sprzedający idzie w zaparte i snuje niesamowitą opowieść o złym kurierze i dobrym pracowniku :)

> Szanowny Panie przepraszamy za stan opakowania zewnętrznego w jakim produkt dotarł do Pana. Nie mniej jednak jest to dodatkowe opakowanie i nie jest jest ono opakowaniem fabrycznym. Nie mamy wpływu jak wysyłka jest traktowana przez przewoźników i niejednokrotnie przesyłka może być przerzucana przez przewoźników. Nie widzimy tutaj podstaw, abyśmy mogli Panu zwrócić środki za wysyłkę.

Zweryfikowaliśmy również proces pakowania poprzez monitoring na magazynie. Pracownik bardzo bardzo starannie przygotowywał paczkę do wysyłki. Nie możemy zarzucić naszym pracownikom metody pakowania, ponieważ paczka została poprawnie zaklejona, z duża dokładnością.


i dodaje to niezwykłe zdjecie: https://cdn.discordapp.com/attachments/565626693868322882/750978632280834128/46bee12c-b8b9-4086-8e95-02a11055a860.png

Festiwal kpiny przekroczył wszystkie granicę, więc wziąłem do ręki swój troszkę lepszy kebab niż to czym dysponuje sprzedający cribo i nagrywam:

https://www.youtube.com/watch?v=HgZ6PYBJiQo

Jeżeli #allegro nie zareaguje :D to postanowiłem zwrócić na swój koszt ten tuner, ale do tej przestrzeni którą "z duża dokładnością" przygotował sprzedający po prostu nasram ( ͡° ͜ʖ ͡°) i w ten sposób zabezpieczę przedmiot.

Mało rzeczy mnie tak wkurzyło przez ostatni czas jak taki betonowy janusz biznesu na allegro.
Jeszcze dla jakby całej ironii zakończę tekstem z firmowej taśmy którą jest owinięta paczka:

logistiko - optymalne rozwiązania

Sprzedający:
Logistiko.pl - Cribo
Grunwaldzka 5A
99-300 Kutno

Nie liczę na żadne efekty wykopu:) zostawiam to wam tylko do analizy. Jak to jest, że cuda z chin kilkatysięcy kilometrów przychodzą w foliach bombelkowych, a tutaj gostek kilkaset kilometrów wysyłka przedmiotu za 500zł odpieprza taką manianę?
to tylko w Polsce tylko na Allegro.
Pobierz wish666 - To wam tutaj opiszę fajną kolejną akcję na #allegrocontent z #allegrocwel i...
źródło: comment_1599118308Yn2fhXfB5z1e91Oddl4HeM.jpg
  • 3