Aktywne Wpisy
TheOneAndOnly +34
Ktoś mi wytłumaczy dlaczego kobiety z 2024 ciągle nie odzywają się pierwsze w początkowych fazach znajomości? XD
Różowa 30lv, byliśmy już na trzech randkach na których oboje dobrze się bawimy, mamy też kontakt fizyczny, ale ona nigdy nie napisze pierwsza ani nic nie zaproponuje. Jak ja napisze to ona odpisze, ale nigdy sama z siebie. Jest też chętna na kolejne randki.
Czy to te słynne udawanie niedostępnej? XD
#zwiazki #
Różowa 30lv, byliśmy już na trzech randkach na których oboje dobrze się bawimy, mamy też kontakt fizyczny, ale ona nigdy nie napisze pierwsza ani nic nie zaproponuje. Jak ja napisze to ona odpisze, ale nigdy sama z siebie. Jest też chętna na kolejne randki.
Czy to te słynne udawanie niedostępnej? XD
#zwiazki #
Mega_Smieszek +164
Znalazłem dość ciekawą ofertę, aczkolwiek mam wrażenie, że to troszkę za słaby silnik dla tego samochodu...
Jeśli ktoś miał, fajnie gdyby napisał wrażenia odnośnie jazdy (czucia mocy), oraz takiego realnego spalania.
#motoryzacja #bmw #samochody #pytanie
@Megawonsz_dziewienc: xD
140 koni w aucie mniejszym niż typowy segment D, a beciarze piszą, że się nie będzie nawet toczyć. xD Podczas gdy tyle mają typowe silniki w segmencie D i wszystkim wystarczają także do jazdy długich tras, w każdym passacie, mondeo, 508... to dobrze pokazuje że BMW nie jest do normalnej jazdy tylko do #!$%@?.
@Yakoo: od 320d w górę, im lepszy silnik, tym te wszystkie absurdalne naprawy będą mniej boleć bo przynajmniej auto da trochę frajdy. Koszta będą pewnie podobne przy osprzęcie a silniki wszystkie są rzędowe co jest na plus.
No i najlepiej tył napęd, xDrive też jest problematyczny a nie zmienia aż tyle bo to nie fwd a swoje waży
Na kompie zero błędów, korekcja w normie (w dodatku bez odchyłów), rozrząd z przodu i tylko dwumas hałasował, nawet turbo nie zaświszczało.
A realia są takie, że od kilku miesięcy żonka nie jeździ prawie bo ciągle coś się sypie i to takie nieprzewidywalne rzeczy jak nieszczelny układ chłodzenia, puszczające turbo, egr,
Dwóch
@nayakaz: powiem tak, jeśli chodzi o zawias to Beemka rzeczywiście jest zdradliwa, niby tuleje nie mają luzu a potrafią nie pracować poprawnie.
Pierwsze co, no to najbardziej typowy problem w tym zawieszeniu - tuleje przednich, dolnych wahaczy wzdłużnych, te duże. Mogą sprawiać wrażenie dobrych, a dopiero po ich ściągnięciu widać że są za luźne, no chyba że są ewidentnie wybite to wtedy widać jak pracują jak się porusza brechą czy nawet ruszy samochodem na kanale - na szczęście ściąga się to bajecznie. Jak nie było zmieniane, to do zmiany w ciemno, można zmienić tylko je - wiem, że większość ludzi pisze że wielowahacz trzeba wymieniać w komplecie i to zazwyczaj prawda, ale tutaj akurat poprzeczne wytrzymują dużo dłużej niż wzdłużne. Oczywiście jak stare, to zmienić komplet. Można też wywalić te duże tuleje i wstawić poli, nie każdy chce, ale ja w tym miejscu akurat wstawiłbym poliuretan, jakbym robił sobie.
Druga kwestia, o której ludzie często zapominają jest kluczowa jeśli auto np ma tendencję do myszkowania przy wyższych prędkościach i jest to temat zarówno w e90 jak i e46 - tylne, górne, poprzeczne wahacze. Tam jest tulejka gumowa, która wygląda na ciasną, niespękaną, a po wyjęciu okazuje się zazwyczaj że można nią ruszać palcami :D to byłby mój drugi strzał w ciemno. Też się to robi mega prosto.
Trzeci temat no to hamulce. Może ich nawet nie być mocno czuć przy hamowaniu, a będą wprowadzać wibracje, a przy dieslu mają co robić. W Beemkach seryjnie są Zimmermanny, więc często ludzie je wsadzają bo chcą zrobić dobrze, tymczasem ta firma od paru lat produkuje syf który gnie się na potęgę. Trzeba też pamiętać że Zimmermann do Beemek ma trzy linie produktów - zwykłe, OE i Sporty. Jak już któreś wsadzać to te OE, niby to samo co standardowe a jednak z jakiegoś powodu droższe ( ͡° ͜ʖ ͡°) zresztą już bym wolał chyba wsadzić Protechnici - dobre, tanie hamulce i w zestawie nigdy nie piszczą. A tak optymalnie no to ATE, chociaż Rotingery też są niezłe,