Wpis z mikrobloga

Witam mirki, planuje złożyć kompa budżet 2800zł. Czy ten zestaw ma jakikolwiek sens? Drugie pytanie to montaż w xkom ma ktoś z tym jakieś doświadczenia? Dodam że chce pograć płynnie na wysokich detalach w jakiegoś coda, gta 5 wszystko 1080p. I czy gdybym zamówił już taki montaż dostaje razem z tym wszystkie pudełka sprzętu?
Z góry dzięki za pomoc.

#pcmasterrace #komputery #xkom
źródło: comment_1598990886TrzcvuC5U6iJsfaDVWaZiW.jpg
  • 18
@elo_bordo_mordo: Tak jak TheMan napisał dysk M.2
Np.
Silicon Power P34A80
PNY CS3030
Corsair MP510

Wszystko to jedno i to samo z inną nalepką i innym rozmiarem over-provisioning, może być też różny czas gwarancji, no i jej warunki. Był jeszcze jeden z radiatorem, ale miał 3 zamiast 5 lat gwarancji, więc o ile nie będzie tańszy o 50zł to się nie opłaca.
Ewentualnie SX8200 Pro, ale to ADATA i dodatkowo ten
@TheMan @Nemayu

Trochę pokombinowalem i budżet się trochę zwiększył i wyszło mi coś takiego. Jestem totalnym laikiem w tych sprawach i nie wiem czy ten zestaw ma prawo działać? Jeszcze potrzebna płyta główna najlepiej z wifi budżet 400-500. Montażu tam raczej nie będę zamawiał bo trochę się naczytalem, jeżeli chodzi o obudowę to z RGB bo to prezent dla młodszego brata i chce żeby trochę frajdy z tego miał. Pozdro mirasy i
źródło: comment_1599055179YVDSSyZfFYf90V0EEnakFx.jpg
@TheMan No właśnie chciałem się poradzić kogoś kto się zna jaka płyta do tego zestawu może być 500-600 zł najlepiej z wifi albo slotem na kartę. Jeżeli chodzi o 1 TB to właśnie myślałem nad samym ssd bo tyle mi wystarczy spokojnie. Sprawdzę tego WD.
@elo_bordo_mordo: Płyty z WiFi to od 550 PLN w górę widzę :/. A przykładowo B450-A-Pro MAX są za 400 PLN. Myślę, że w tej cenie 150 PLN lub taniej można dokupić jakąś kartę PCI-E, ewentualnie adaptery PLC i mieć po kablu.
@elo_bordo_mordo: Ten M.2 jest o tyle bez sensu, że to zwykły dysk sata wpinany w port M.2, czyli równie dobrze możesz wziąć SSD 2,5" pod sata.