Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam taki problem i chciałbym (jak na standardy wykopa) aby ktoś mi doradził albo wytłumaczył co robić.
Mam 24 lata, obecnie jestem na finiszu inżynierki z logistyki, praca została już złożona w dziekanacie ale do obrony mogę podejść jak zaliczę wszystkie przedmioty i właściwie muszę tylko zaliczyć taki #!$%@? przedmiot jakim jest Termodynamika... (pomijam fakt, że dziwi mnie obecność takiego przedmiotu na kierunku logistyka). Pomijam też fakt taki, że profesorek jest #!$%@? #!$%@? i chwali się tym, że #!$%@? studentów (dla przykładu na moim wydziale z 4 kierunków, które mają termodynamikę było 90 studentów poprawiających ćwiczenia i wykład. Bilans? Ćwiczenia: 7 osób zdało 83 uwaliło. Wykład: 12 osób zdało 82 uwaliło. Tak jestem w tym gronie co #!$%@?) Chodzę na korepetycję oraz uczę się z kursów dostępnych na necie ale ten leśny dziadek ma swoją termodynamikę i nic nie pomaga ... Dużo pracowników, w tym mój promotor, powiedział wprost, że ten przedmiot jest dla hajsu bo tak by połowę kadry by musieli zwolnić.... . Sam profesor śmiało twierdzi, że w wieku 95 lat będzie dalej uczył nawet na wózku i specjalnie zatrudni asystentkę XD. Dziekan niby go #!$%@? ale ten jest nieustępliwy. Ogólnie przechodząc do sedna te lata studiów strasznie się odbiły na moim zdrowiu psychicznym, niska samoocena, zmęczenie, pierwsze etapy depresji , już 3 razy chciałem te studia rzucić albo zmienić uczelnie. No ale interesuję się bardzo branżą TSL i chciałbym zostać spedytorem albo znaleźć pracę na lotnisku. Mam określoną swoją drogę nauki: najpierw inżynierka potem magister, po drodze kursy (wózek widłowy, kurs magazyniera, platforma podnośnikowa, kurs bhp itp oraz kwalifikację zawodowe dla branży TSL, jedną mam za free od uczelni ale to na margisterce dopiero).