Wpis z mikrobloga

Siema. Potrzebuje porady. Jestem studentem, w Szkocji, pracuje w IT, robimy oprogramowanie dla firm robiacych w ropie. Pracuje dla nich prawie trzy lata, z czego ostatni rok bylem u nich na platnym stazu w ramach studiow, od pazdziernika wracam na studia i na zero hours contract. Przed stazem zarabialem £11/h, na stazu zarabialem £24k rocznie. No i teraz chce szefa poprosic o podwyzke, z racji tego, ze jednak nabylem doswiadczenia, przez ten rok #!$%@? cala mase roboty, czesto samodzielnie, czesto bylem rzucany na gleboka wode i bylem jedyna osoba pracujaca nad danym projektem, czesto jestem dostepny w dowolnych godzinach, jak byl lockdown zglosilem sie, ze mimo wszystko moge cos tam podlubac, zeby nie dostac #!$%@? i nie 'wypasc z formy'. I tak sie zastanawiam jaka stawka moglaby byc okej, zeby nie powiedziec za duzo, a z drugiej strony tez nie za malo. Prosze o jakies podpowiedzi. Dzieki.
#uk #szkocja #it #programowanie #webdev #gamedev #programista15k
  • 20
  • Odpowiedz
Pytasz Polaków na wykopie ile masz powiedzieć szefowi za robotę w Szkocji...
Na Twoim miejscu przejrzał bym ogłoszenia o pracę w Szkocji na analogicznym stanowisku z analogicznym doświadczeniem i już byłby punkt odniesienia.
  • Odpowiedz
@cugowski: jak miałem 25 rocznie i nie chcieli dać mi podwyżki to zacząłem szukać innej pracy. Na rozmowie powiedziałem że mam 28 bo 25 wydawało mi się mało na zakres moich obowiązków. Zaoferowali mi 30. W robocie powiedziałem że mam ofertę na 33 ale jak dadzą mi 35 to zostanę. W ciągu jednego dnia pieniądze na podwyżkę się znalazły.
  • Odpowiedz
@cugowski: i to dokladnie mu powiedz na rozmowie co napisales tutaj w poscie. Najpierw przedstaw co robiles, ile tu juz pracujesz. Wazne zebys powiedzial ze chcesz robic wiecej. Tj developing skills blabla na koncu przedstaw ile teraz srednie salary w tym zawodzie w aberdeen.
  • Odpowiedz
  • 2