Wpis z mikrobloga

Mirki, potrzebuję porady. Kupiłem #mieszkaniedeweloperskie od #januszebiznesu na Nowych Żernikach we Wrocławiu . Zrobiono dwa wejścia do pomieszczenia na kubły na śmieci: od zewnątrz i od strony klatki. Oczywiście na klatce strasznie cuchnie niesamowicie... Co powinienem w takiej sytuacji zrobić? Janusz zapiera się, że pomieszczenie zrobiono zgodnie z projektem i to normalne, że w upały śmierdzi... Czy jedyną opcją jest zabudowanie tych drzwi przez wspólnotę mieszkaniową? Czy wezwanie Inspektora Sanitarnego może coś dać? #nieruchomosci
  • 9
  • Odpowiedz
@pitrek02: normalnie bym powiedział podwójne drzwi, jakieś uszczelki, chytra wentylacja pomieszczenia przechodniego ale nie znam się na budowlance ani... tuningu w takich sytuacjach
  • Odpowiedz
@drinkIT, niestety miejsca na podwójne drzwi nie ma. Najlepiej byłoby te drzwi zamurować w cholerę, skoro są drugie zewnętrzne. Nie wiem jednak jak do tego najlepiej doprowadzić...
  • Odpowiedz
@pitrek02: jeśli smietnik jest oddzielony tylko drzwiami od klatki schodowej to nie ma szans żeby nie smierdzialo, bo klatka schodowa działa jak komin i "zaciąga" powietrze od spodu do góry. Po prostu słabo przemyślany projekt, najlepiej pozbyć się drzwi skoro nie są potrzebne.
  • Odpowiedz
@pitrek02: wystrzeliłbym z grubej rury i wstawił tam drzwi przeciwpożarowe (0 zapachów itp bo jednak dobrze uszczelnione)

nie wiem czy trop dobry ani jak to zrobić vs wspólnota\deweloper. ale efekt by był i wejście zostało dla leniwych zimą.(jednak to atut jak się smród wyeliminuje)
  • Odpowiedz
jeśli smietnik jest oddzielony tylko drzwiami od klatki schodowej


@Ozzajasz: no jak ktoś to tak zaprojektował, to czuje że projektant na imprezach opowiadał o tym jak ludzi w #!$%@? zrobił z tym śmietnikiem xD
  • Odpowiedz