Wpis z mikrobloga

Kusi mnie, żeby wejść w pkp cargo na dłuuugi termin, biorąc pod uwagę remonty torów w portach i to jak mogą one wpłynąć na transport kolejowy mocno do rozważenia, zastanawiam sie tylko, czy to jeszcze nie za szybko, trójmiasto kończą w 2021 a szczecin i świnoujście w 2022.
Trochę szkoda tyle czasu kisić pieniądze. ( ͜͡ʖ ͡€)
https://inzynieria.com/drogi/modernizacja_kolei/wiadomosci/57447,85-tys-pali-na-stacji-gdansk-port-polnocny
https://www.portalmorski.pl/porty-logistyka/44121-ruszyl-remont-torow-w-portach-w-szczecinie-i-swinoujsciu
#gielda
  • 7
@Sacron: PKP Cargo jest od przewozow, a na tym rynku tylko traci
https://www.pb.pl/maluchy-rozpychaja-sie-na-torach-982637
ponadto:

Udział PKP Cargo w rynku przewiezionych towarów wg masy spadł w okresie I-II do 37,2 proc. - UTK

Według pracy przewozowej udział PKP Cargo spadł w okresie styczeń - luty 2020 roku do 42,15 proc. rynku z 46,38 proc. w analogicznym okresie 2019 r.

UTK podał, że w lutym 2020 r. roku kolejami przewieziono 18,09 mln ton
@m00n: ok, szanuje opinie. Osobiscie uwazam, że wrzucanie pieniedzy na taki państwowy beton jak PKP cargo ktory przegrywa na swoim wlasnym rynku to masochizm i zamrażanie pieniędzy