Wpis z mikrobloga

Pomocy
Zamówiłam 20 kwietnia na @GearBest_Polska telefon, który miał dojść do 45 dni. Nie doszedł, więc zaczęłam do nich pisać i odpisali, że to przez wirusa i mogą być opóźnienia, czekałam w sumie do teraz, pisząc do nich kilka razy, a parę dni temu dowiedziałam się, że przesyłki nie wysłali, bo były jakieś problemy i mogą zwrócić mi hajs na gearbest (tylko, że zwrócą mniej niż zapłaciłam, więc nie starczy mi na telefon drugi raz) lub wysłać go jeszcze raz, ale mam zapłacić 47zł za DHL i być może więcej, bo przewóz międzynarodowy.

Mogę jakoś odzyskać te pieniądze do swojego portfela albo załatwić to inaczej niż znów im płacić za przesyłkę? Nie chce mi się już z tym męczyć, ale trochę za niego zapłaciłam

#gearbest
  • 10
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@freeslaaave: pozostaje ci tylko liczyć na ich łaskę, przecież świadomie i celowo pozbawiłaś się wszelakiej ochrony, bo wątpię że podeszłaś do zakupu bez chociaż minimalnego zapoznania się z tematem?
  • Odpowiedz
@freeslaaave: mi nawet paypal ostatnio kazał czekać miesiąc na decyzję, przy drugim roszczeniu. Miałem 4 zamowienia na ok.70$ każde - wisialy już ponad 3 miesiące. Na szczęście 3 i 4 zamówienie gearbest wysłał po tickecie bez udzialu pp (cebulki za ok. 2/3 ceny najniższej historycznie). Więc się da, tylko chińczyki przetrzymują zamówienia, chociaż mogą je wysłać w większości przypadkow. A teraz robią camcele starych niewysłanych zamówień na portfel gb, ale bez
  • Odpowiedz
  • 2
@xvlk
@Andczej
@JanuszowyAndrzej
Chińczyki się zlitowały. Napisałam, że nie chce mi się już z tym męczyć i żeby zwrócili mi te pieniądze po prostu na konto (parę miesięcy temu odmówili) i dziś tata powiedział mi, że przyszło powiadomienie z banku, że niedługo będą pieniądze. Nie mam pojęcia jak, ale się udało xD
  • Odpowiedz