@Rabke ło Panie. W sumie zawsze mnie to irytowało w HoMM - niektóre rozgrywki toczyły się w nieskończoność. *Podbijasz zamek przeciwnika *przeciwnik w odwcie podbija twój zamek, który jest niezwykle ważny *przez kilka następnych tur jedziesz odbić swój zamek. W końcu docierasz na miejsce. Twój przeciwnik postąpił jednak identycznie *wracasz ponownie zdobyć ten zamek
@Rabke: W miastach i dochodach pierwszy, to jest duży potencjał na happy end. Ile pól na turę może pokonać Kailo?
@Lwke: Trzeba działać swoimi herosami szybciej niż CPU i tyle, ja tam się nauczyłem żeby nie wracać po niezwykle ważny zamek tylko prowadzić podbój dalej - CPU jest mniej groźny jak musi miksować armie z różnych zamków
@suseu: Fakt, bardzo irytujące. Mnie irytują wszelkie oszustwa ze strony CPU, tak
@suseu: boty są w herosach głupie, nawet mając znaczą przewagę nie potrafią iść zdobyć zamku tylko latają po mapie jak głupie @AtsuAtsu: 3696 punktów ruchu
*przeciwnik w odwcie podbija twój zamek, który jest niezwykle ważny
@Lwke: ech amatorzy :) Na duzych mapach podstawa to expert magia ziemi i budowa gildi by złapać Town Portal. Gdy już masz to W 1 ture jestes w stanie obskoczyc wiele zamkow, komasując armie w 1 kilerze a jak zachodzi potrzeba to rozdzielając.
@wuwuzela1 przecież ona nie ma specjalizacji w logistyce to co ma jej przybywać co lvl? Jedyne czym możesz u niej podbić punkty ruchu to logistyka, buty, rękawice, odciążanie hirka i budynki na mapie typu stajnia itd.
@Parkero: przeciez kazdemu bohowi wraz z coraz wyzszymi lvlami przybywalo punktów ruchu, czyż nie? A logistyka po prostu mocno boostowala ten przyrost. Czy cos popiermandolilem?
@wuwuzela1 absolutnie nie :) tylko trzech bohaterów tak ma: Kyrre, Gunnar i Dessa - bo mają specke w logistyce. Reszta zwiększa sobie ruch tylko tak jak napisałem i nie ma znaczenia czy mają 1lvl czy 99lvl
@Parkero: Może źle zapamietem. Wydawało mi sie ze jest tam.
Dessa, gunnar, Kyrre - Mają skila w logistyce na start oraz specke w logistyce. Specka podbija skila z kazdym lvlem Kazdy killer wraz z lvl ma troszke zwiększony ruch, magowie mniej, fizyczni bardziej
Kazdy boh startuje z takim samym poziomem tj 1560? ( oprocz tych z logistyką w skilu czy w specce i skilu) ??
@wuwuzela1 ojjj, widzę że nie masz zupełnie wiedzy w tym temacie. Polecam poczytać jakieś materiały w jaskini Behemota lub filmiki, które to wyjaśniają. Ruch bazowy bohatera zależy od najwolniejszej jednostki jaka ten ma w armii. Ten sam bohater jeśli kończy turę z zombiakiem będzie miał następnego dnia 1500 punktów ruchu, a jeśli zakończy turę z aniołem, to następnego dnia będzie miał 2000 punktów ruchu. Tak, ja też kiedyś byłem w szoku jak
@Parkero: Zabawna sprawa Panowie. "znerfili" także nekromancje o połowe, zarówno z skilu, jak i w itemkach, jak także w specjalce. Tzn Isra i vidomina mają dalej specjalke ale mają 0% szans na dostanie Nekromancji w skillu. Jest domyślnie z nich usunięta. Co jest bez sensu bo sprawia, że to 2 bohów w grze w których specjalka jest bezużyteczna. @rabke
@Saly: jak wybieram w scenario options boha z necro np isre lub widomine to nie mają necro w ogóle i w ogóle go nie dostają w toku lvlowania, sprawdzałem kodami. Natomiast jak ich znajde w tawernie, to owszem mają. Jakiś bug ( ͡°͜ʖ͡°)
Ogolnie Wampiry są kozackie. Wczoraj mając 100-200 ampów byłem w stanie zaorać całą mape 120 Ampów czyściło na luzie po 150-200 jednostek
Kiedy za długo grasz w grę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
*Podbijasz zamek przeciwnika
*przeciwnik w odwcie podbija twój zamek, który jest niezwykle ważny
*przez kilka następnych tur jedziesz odbić swój zamek. W końcu docierasz na miejsce. Twój przeciwnik postąpił jednak identycznie
*wracasz ponownie zdobyć ten zamek
I tak w kółko
@Lwke: Trzeba działać swoimi herosami szybciej niż CPU i tyle, ja tam się nauczyłem żeby nie wracać po niezwykle ważny zamek tylko prowadzić podbój dalej - CPU jest mniej groźny jak musi miksować armie z różnych zamków
@suseu: Fakt, bardzo irytujące. Mnie irytują wszelkie oszustwa ze strony CPU, tak
@Lwke: ech amatorzy :)
Na duzych mapach podstawa to expert magia ziemi i budowa gildi by złapać Town Portal. Gdy już masz to W 1 ture jestes w stanie obskoczyc wiele zamkow, komasując armie w 1 kilerze a jak zachodzi potrzeba to rozdzielając.
@Rabke: dawno nie grałem, ostatnio zianstalowalem HOTA i moja Neela miala strasznie
Jedyne czym możesz u niej podbić punkty ruchu to logistyka, buty, rękawice, odciążanie hirka i budynki na mapie typu stajnia itd.
A logistyka po prostu mocno boostowala ten przyrost. Czy cos popiermandolilem?
Reszta zwiększa sobie ruch tylko tak jak napisałem i nie ma znaczenia czy mają 1lvl czy 99lvl
Dessa, gunnar, Kyrre - Mają skila w logistyce na start oraz specke w logistyce. Specka podbija skila z kazdym lvlem
Kazdy killer wraz z lvl ma troszke zwiększony ruch, magowie mniej, fizyczni bardziej
Kazdy boh startuje z takim samym poziomem tj 1560? ( oprocz tych z logistyką w skilu czy w specce i skilu) ??
Ten sam bohater jeśli kończy turę z zombiakiem będzie miał następnego dnia 1500 punktów ruchu, a jeśli zakończy turę z aniołem, to następnego dnia będzie miał 2000 punktów ruchu.
Tak, ja też kiedyś byłem w szoku jak
@Parkero: wiem o tym doskonale....
Opisalem kompletnie inne zjawisko ale widocznie zle zapamietalem..... o czym tez napisalem....
Co po drodze czy to w patchu czy ostatnich releasach hoty obcieto?
Logistyka z 10/20/30 na 5/10/20
Nia pamiętam jak to było z haste i slow ale z tego co widze haste +5 a kiedys chyba było +6
do tego slow
Tzn Isra i vidomina mają dalej specjalke ale mają 0% szans na dostanie Nekromancji w skillu. Jest domyślnie z nich usunięta. Co jest bez sensu bo sprawia, że to 2 bohów w grze w których specjalka jest bezużyteczna.
@rabke
@wuwuzela1: haste chyba nie był ruszany. Slow działa tak jak kiedyś, tylko do wyniku dodawane jest 1
Natomiast jak ich znajde w tawernie, to owszem mają. Jakiś bug ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ogolnie Wampiry są kozackie. Wczoraj mając 100-200 ampów byłem w stanie zaorać całą mape
120 Ampów czyściło na luzie po 150-200 jednostek