Wpis z mikrobloga

@Rabke ło Panie. W sumie zawsze mnie to irytowało w HoMM - niektóre rozgrywki toczyły się w nieskończoność.
*Podbijasz zamek przeciwnika
*przeciwnik w odwcie podbija twój zamek, który jest niezwykle ważny
*przez kilka następnych tur jedziesz odbić swój zamek. W końcu docierasz na miejsce. Twój przeciwnik postąpił jednak identycznie
*wracasz ponownie zdobyć ten zamek

I tak w kółko
@Rabke: W miastach i dochodach pierwszy, to jest duży potencjał na happy end. Ile pól na turę może pokonać Kailo?

@Lwke: Trzeba działać swoimi herosami szybciej niż CPU i tyle, ja tam się nauczyłem żeby nie wracać po niezwykle ważny zamek tylko prowadzić podbój dalej - CPU jest mniej groźny jak musi miksować armie z różnych zamków

@suseu: Fakt, bardzo irytujące. Mnie irytują wszelkie oszustwa ze strony CPU, tak
*przeciwnik w odwcie podbija twój zamek, który jest niezwykle ważny


@Lwke: ech amatorzy :)
Na duzych mapach podstawa to expert magia ziemi i budowa gildi by złapać Town Portal. Gdy już masz to W 1 ture jestes w stanie obskoczyc wiele zamkow, komasując armie w 1 kilerze a jak zachodzi potrzeba to rozdzielając.

@AtsuAtsu: 3696 punktów ruchu


@Rabke: dawno nie grałem, ostatnio zianstalowalem HOTA i moja Neela miala strasznie
@wuwuzela1 przecież ona nie ma specjalizacji w logistyce to co ma jej przybywać co lvl?
Jedyne czym możesz u niej podbić punkty ruchu to logistyka, buty, rękawice, odciążanie hirka i budynki na mapie typu stajnia itd.
@Parkero: Może źle zapamietem. Wydawało mi sie ze jest tam.

Dessa, gunnar, Kyrre - Mają skila w logistyce na start oraz specke w logistyce. Specka podbija skila z kazdym lvlem
Kazdy killer wraz z lvl ma troszke zwiększony ruch, magowie mniej, fizyczni bardziej

Kazdy boh startuje z takim samym poziomem tj 1560? ( oprocz tych z logistyką w skilu czy w specce i skilu) ??
@wuwuzela1 ojjj, widzę że nie masz zupełnie wiedzy w tym temacie. Polecam poczytać jakieś materiały w jaskini Behemota lub filmiki, które to wyjaśniają. Ruch bazowy bohatera zależy od najwolniejszej jednostki jaka ten ma w armii.
Ten sam bohater jeśli kończy turę z zombiakiem będzie miał następnego dnia 1500 punktów ruchu, a jeśli zakończy turę z aniołem, to następnego dnia będzie miał 2000 punktów ruchu.
Tak, ja też kiedyś byłem w szoku jak
. Ruch bazowy bohatera zależy od najwolniejszej jednostki jaka ten ma w armii.


@Parkero: wiem o tym doskonale....
Opisalem kompletnie inne zjawisko ale widocznie zle zapamietalem..... o czym tez napisalem....

Co po drodze czy to w patchu czy ostatnich releasach hoty obcieto?
Logistyka z 10/20/30 na 5/10/20

Nia pamiętam jak to było z haste i slow ale z tego co widze haste +5 a kiedys chyba było +6
do tego slow
@Parkero: Zabawna sprawa Panowie. "znerfili" także nekromancje o połowe, zarówno z skilu, jak i w itemkach, jak także w specjalce.
Tzn Isra i vidomina mają dalej specjalke ale mają 0% szans na dostanie Nekromancji w skillu. Jest domyślnie z nich usunięta. Co jest bez sensu bo sprawia, że to 2 bohów w grze w których specjalka jest bezużyteczna.
@rabke
Nia pamiętam jak to było z haste i slow ale z tego co widze haste +5 a kiedys chyba było +6

do tego slow chyba zmodulowano. Kiedys było -6 all a teraz jak ktos ma 16+ ruchu to wskakuje nawet -7. PRzy ruchu 5-10 odejmuje od 2 do 4. No oko


@wuwuzela1: haste chyba nie był ruszany. Slow działa tak jak kiedyś, tylko do wyniku dodawane jest 1

Tzn Isra i
@Saly: jak wybieram w scenario options boha z necro np isre lub widomine to nie mają necro w ogóle i w ogóle go nie dostają w toku lvlowania, sprawdzałem kodami.
Natomiast jak ich znajde w tawernie, to owszem mają. Jakiś bug ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ogolnie Wampiry są kozackie. Wczoraj mając 100-200 ampów byłem w stanie zaorać całą mape
120 Ampów czyściło na luzie po 150-200 jednostek