Wpis z mikrobloga

Cześć, jestem zielony pod względem telewizorów. Szukam czegoś do nowego mieszkania, dla siebie i żony. Pokój 4,5 x 4m, używany będzie z mojej strony do ps4 a później ps5, razem też oglądamy seriale na HBO GO i wiadomo normalna telewizja. Bidżet powiedzmy 2k. Ktoś coś doradzi ?
#telewizory
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@emulegator: Gdzieś od roku korzystam z projektora zamiast tradycyjnego TV i jest tak zajebisty z że polecam każdemu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Większość osób myśli, że na projektor trzeba wydać niewiadomo ile pieniędzy a tymczasem bardzo sensowne projektory są w cenie przeciętnego TV czyli 1500-2500 można coś fajnego znaleźć :) Ale jak warunki ograniczają to spoko, rozumiem :)
  • Odpowiedz
@robertx kurde no i zaintrygowałeś mnie bo jestem taką osobą co myślała że trzeba wydać niewiadomo ile. Za rok miałem zmieniać tv więc jakbyś miał jakieś konkretne modele do polecenia to chętnie bym przejrzał. Budżet zakładam mniej więcej 2500.
  • Odpowiedz
@Medonix: Benq w1090 / w1070 sobie zobacz :-) Jak nie masz miejsca na ścianie to zawsze możesz to zgrać z ekranem wysuwanym np z rolety, albo zwyczajnie wieszanym na "tyczce" jak w szkole ;)
  • Odpowiedz
@emulegator: Co Ty dupisz? Miałeś kupić używkę samochód, robić generalny remont wszystkiego i rasować go, a potem po 10 latach złomować. Co się dzieje z tym projektem? Gospodarzysz coś na tych swoich hektarach, czy się opierdzielasz?
Jak potrzebujesz pomocy przy żniwach, to dzwoń, przyjadę z Pasikurowic do Ciebie.
  • Odpowiedz
@robertx: to jeszcze mi powiedz że jasność takie rzutnika w dzień, w pokoju z oknem na południe będzie taka sama lub lepsza od TV za tą samą cenę (już pomijam fakt że rzutnik nie ma głośników)
  • Odpowiedz