Wpis z mikrobloga

#uk #finanse #kredyt #bankowosc

Chce kupic samochod, jednak mam problem. Chcialem go wziac na kredyt, ale nigdzie nie chca mi dac. Jestem studentem, zostaly mi dwa lata, za dwa miesiace koncze staz gdzie zarabiam > £20k rocznie. Podczas studiow 'wlasciwych' pracuje dla tej samej firmy, tylko na godzinowki gdzie generalnie wychodzi mi > £18k rocznie, rent <£500 i to w sumie tyle z wydatkow stalych. Probowalem juz w AA, carfinance247, midlandcredit, w jakichs jeszczcze dwoch czy trzech miejscach, ale tam juz na starcie mnie odrzucali. Ktos byl w podobnej sytuacji albo ma jakis pomysl jak moge to zalatwic, bezgotowkowo?
  • 29
@smieszekzagranico: Nie sadze, zebym mial tam nasrane. Poki co tylko jedno podejscie mialem z hard checkiem i od razu odmowa. Wczesniej nic nie robilem, jedyne co to debet studencki, ktory ostatnio splacilem takze zadnych dlugow, nie mam, wszystkie male kredyty splacane na czas bez problemu. Okej, sprobuje jeszcze przez komisy. Z tym, ze komisy to pewnie #!$%@? procent maja? Dostalem jakas #!$%@? oferte z carfinance247, musze miec guarantora, procentu nie liczylem,
@smieszekzagranico: Arnold w sumie spoko, chociaz moja dziewczyna jakos dwa miechy temu brala samochod od nich i ja #!$%@? na nawigacji, w filmiku powiedzieli 'mister' zamiast 'miss' i takie tam xD Ale cala reszta bez problemu, rzeczywiscie.
Generalnie upieram sie na konkretne samochody, ktorych nie znajde w Arnoldzie, Peter Vardym i innych takich. Tylko jakies mietkowe komisy xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cugowski: Gruza do złomowania jak już skończysz nim jeździć. Skoro nie chcą ci dać kredytu to znaczy że uznają że masz za małe szanse spłacić ()
, ale przy £4000 musialbym splacac £171


@cugowski:

Ja przy 6500 spłacałem 130 niecałe


@smieszekzagranico: