Wpis z mikrobloga

@HighQualityKolntent: No dobrze, ale nawet jak dokonuje takiej selekcji to jeszcze nie oznacza, że leci na kasę. Jak ona pracuje dajmy na to jako testerka w dobrej firmie IT i ma 6-10k na miesiąc, no to sorry ale z gościem pracującym na stacji benzynowej raczej nie będzie się umawiać - i ja to w pełni rozumiem (zacytowałem faktyczne słowa od takiej dziewczyny). Chodzi o poziom ambicji i życia zawodowego, osoby na
@MatiKosa: Niby tak ale jednak nie do końca, wszystko zależy od tego kim jest op. Jeśli nic nie robi ze swoim życiem i sprząta tramwaje to okej, masz rację, ale jeśli studiuje to co w tym dziwnego. Ja to nigdy przenigdy nie mówię laskom, że pracuję jako programista tylko jako pracownik biurowy. Taki korpoludek. Nic to nie mówi potencjalnej partnerce, bo mogę pracować w call center albo być wysoko postawionym pracownikiem.Jak
pracuje dajmy na to jako testerka w dobrej firmie IT i ma 6-10k na miesiąc,

Chodzi o poziom ambicji i życia zawodowego, osoby na skrajnie różnych pozycjach mało kiedy się dogadają,


@MatiKosa: ale panie złap trochę rzeczywistości - to że w IT dobrze płacą nie oznacza od razu, że każde stanowisko w tej branży jest jakieś nie wiadomo jak ambitne. Akurat testerem oprogramowania to każdy może być, więc jak laska albo
@mikorys: parę lat temu byłem w związku z taką jedną laską poznaną przez internet, bardzo atrakcyjną. Miałem wtedy pracę za grosze, a mówimy o dużym mieście. Mówiła mi później, że umówiła się jeszcze z programistą (po mnie), ale przyszedł i ciągle mówił o pracy, ile zarabia, za ile ma mieszkanie, jakie warunki pracy itd. i ją to przytłoczyło, bo po prostu chciała poznać tajnego faceta. A ja przyszedłem, pogadałem o jakiś