Wpis z mikrobloga

Chciałbym wam przypomnieć jaki wariant przebudowy Ronda Rataje w Poznaniu został wybrany w 2013 roku, co było podyktowane faktem, iż jest to najważniejszy węzeł komunikacyjny w mieście i jego przebudowa musi rzeczywiście wprowadzać istotne zmiany w organizacji ruchu i wystarczyć na kolejne dziesiątki lat, dlatego wymaga ono jednej, ale kompleksowej przebudowy

W komentarzu wrzucam obecnie klepnięty wariant z drobnymi poprawkami i stan obecny

#poznan #knowhow #polska
Norskee - Chciałbym wam przypomnieć jaki wariant przebudowy Ronda Rataje w Poznaniu z...

źródło: comment_1596183015lsYmUfY6xUzNg8OyEisYZX.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Norskee: ale było wiadomo, zę temat podziemnego nie przejdzie bo koszty były absurdalnie wysokie, ale z tego co pamiętam komunikację miejską (autobusy) równiez mieli puścić po torach tramwajowych środkiem ronda
  • Odpowiedz
@Akuku69: nie były jakieś absurdalnie wysokie. Były oczywiście wyższe, ale wciąż to najważniejszy węzeł komunikacyjny i nawet gdyby mieli odkładać pieniądze na tę przebudowę to jest to lepsza opcja niż za 50% tej ceny pudrować g---o które będzie miało jeszcze mniejszą przepustowość (zmniejszenie wylotów z 3 do 2 pasów + wydzielone buspasy

już nie mówiąc o tym, że i tak już 7 lat minęło a oni zrobili wielkie nic do
  • Odpowiedz
@Akuku69: no i sie tak czaili ze za te same pieniadze w 2013 bysmy mieli rondo na miare XXI wieku, a teraz bedziemy mieli przypudrowane gowno, ktore dla samochodow bedzie mialo jeszcze mniejsza przepustowosc niz obecne, a przeciez wlasnie to jest jego problem
( ͡° ͜ʖ ͡° )*:

Zreszta ja j---e. Jak mozna wybrac wariant przebudowy w 2013 i przez
  • Odpowiedz
@Norskee: ale ten wariant 'podziemny' wymagałby kompletnego zamknięcia ronda przez x miesięcy; no i kosztowo wiadomo - dużo więcej

no i po co miasto ma inwestować w (św.) przepustowość tego ronda? mostów/estakady nie poszerzą, więc dodatkowy pas, żeby ludzie stali w korku przy zwężeniu dalej? dla mnie na + to lepsze oznakowanie pasów, bo jak wjeżdżam za/obok kogoś z rejestracją nie-PO, to muszę uważać bo nigdy nie wiadomo co zrobi
  • Odpowiedz
kwestia kwoty (i tak sporej) za dość małą zmianę trochę zastanawia


@pasio9: Rycie wszystkiego do gołej ziemi (czyli de facto wyburzenie i budowa od nowa), szeroki zakres (jak na mapie) + odnowa dworca autobusowego. Jest gdzie wydawać kasę. A na deser sygnalizacje (nawet skrzyżowanie z Wioślarską będzie osygnalizowane ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), choć to też kwestia prawa.
CzasNaPoznan - > kwestia kwoty (i tak sporej) za dość małą zmianę trochę zastanawia
...

źródło: comment_1596192858XFSHkhEI5B3FudHxCqgxGb.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz