Mircy jest sens się pchać w DR 350 z 91 roku za 6k? Mam zamiar jeździć głównie w terenie, ale fakt że to suzuki ma homologację to dla mnie na pewno plus. Początkowo szukałem jakiejś 250 4t do 8k pln, ale nic sensownego za tą kasę nie widzę (może dlatego, że się nie znam) i przyznam, że wizja częstszych remontów mnie zniechęciła #enduro #motocross #motocykle
@bigger: 600 to dla mnie za duża pojemność. Najpierw chciałem jakiegoś crossa 250 ale później uznałem, że fajnie by było móc czasem wyjechać tym moto na drogę i stąd się wzięło to suzuki
@poleglem: Cross 250 to taki sobie pomysl. Szczegolnie w 2t . Idziesz w dobrym kierunku, ale rozwaz 600/650. Serio. Masy podobne, mocy odrobine wiecej, ale to i tak nie sa jakies szczegolnie narowiste i ciezkie w prowadzeniu. A takim 650 jak zlapiesz backcyla off roadowych podrozy to juz sobie spokojnie pojedziesz gdzies dalej.
Polece Ci KLRa 650 Mowia na niego GS biednych ludzi. (⌐͡■͜ʖ͡
@Messix: DRZta fajny pomysl, ale nie kupi tego za 6k. Jakiegos pakietu startowego tez bedzie wymagac i sie zaraz zrobic dycha na luzno. A XR jest mega, ale to bardzo wymagajacy serwisowo i drogi w czesciach motocykl. To juz profi sprzet jest
@bigger: no pisanze myslal o 8 tys, to juz blizej do drzty Bo jakies exc sobie odpuszczamy ze wzgledu na serwis, chociaz sam mam husaberga od 7 lat i imho niezajebliwe sprzety... ale w sam silnik wozone 6 tysi po zakupie
No dokladnie. Dla porownania nie wiem czy w swojego KLRa wrzucilem w czesci (pomijam oleje, opony i klocki) wiecej jak 2k przez kilkadziesiat tysiecy. KTMa odradzam tak samo. Z wielu przyczyn. A pelnoletnia japonia enduro to mega temat - idiotoodporne, naprawialne na rowie, czesci tanie i do dostania nawet w sklepie rolniczym, sporo aftermarketowych i uzyanych czesci za grosze.
@bigger: Wizja podróży po Europie na pewno jest fajna, tylko że moje horyzonty sięgają 15-20 km od domu i głównie w terenie, a przynajmniej na razie tak jest, stąd mniejsza pojemność i nieduży budżet. KLRa mam niedaleko, tylko że 250 i ma prawie 40 lat więc raczej odpada.
@Messix: Mam jedno DRZ w okolicy ale bez homologacji i za 9400 z 2004 roku, a to już trochę przekracza
@poleglem ciężka sprawa. dr, xt, xl 350 to mega problem z częściami. W tej cenie szukałbym WR, może się uda, ewentualnie XT600. Dużo jest części do niej. Nie wyrywa kierownicy z rąk, o to się nie martw
Mircy jest sens się pchać w DR 350 z 91 roku za 6k?
@poleglem: DR 350 nie jedzie i ma bardzo słabe amortyzatory w teren. W dodatku dużo waży. DR650 przed 1997 nie kupuj bo są nie dopracowane głowice i napęd wałka rozrządu. Oraz lubią się
@mpetrumnigrum: Mam dwie Yamahy w okolicy: 1 i 2. Według Ciebie któraś jest warta uwagi? Tak z samego ogłoszenia pewnie ciężko powiedzieć, ale nie wiem
#enduro #motocross #motocykle
A takim 650 jak zlapiesz backcyla off roadowych podrozy to juz sobie spokojnie pojedziesz gdzies dalej.
Polece Ci KLRa 650 Mowia na niego GS biednych ludzi. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡
Bo jakies exc sobie odpuszczamy ze wzgledu na serwis, chociaz sam mam husaberga od 7 lat i imho niezajebliwe sprzety... ale w sam silnik wozone 6 tysi po zakupie
No dokladnie. Dla porownania nie wiem czy w swojego KLRa wrzucilem w czesci (pomijam oleje, opony i klocki) wiecej jak 2k przez kilkadziesiat tysiecy. KTMa odradzam tak samo. Z wielu przyczyn.
A pelnoletnia japonia enduro to mega temat - idiotoodporne, naprawialne na rowie, czesci tanie i do dostania nawet w sklepie rolniczym, sporo aftermarketowych i uzyanych czesci za grosze.
@Messix: Mam jedno DRZ w okolicy ale bez homologacji i za 9400 z 2004 roku, a to już trochę przekracza
Juz nie chodzi o to ze trza wlozyc cos w motor, ale dr to stara konstrukcja, slaby zawias, itp
To może pojadę dzisiaj pooglądać tą bete i ogólnie dzięki za pomoc
@poleglem: DR 350 nie jedzie i ma bardzo słabe amortyzatory w teren.
W dodatku dużo waży.
DR650 przed 1997 nie kupuj bo są nie dopracowane głowice i napęd wałka rozrządu. Oraz lubią się