@Sierzant_Cruchot: To jest standardowy błąd tempomatu/ogranicznika, który pojawia się, jeśli w w module wtrysku pojawi się jakikolwiek inny błąd. Z bazy Renault jest to błąd ZGODNOŚĆ INF. MULTIPL. DLA REG./OGR. PRĘDK.. i wyłącza on funkcję tempomatu. Nie masz jeszcze jakiegoś innego błędu w tym module?
Miałem błędy P1435 / P1436 Te skasowaliśmy (reset licznika wypaleń dpf), a 1525 został. Tempomat rzeczywiście nie działa, ale wiązałem go z w/w błędami dpf (bo one dezaktywują tempomat).
@Sierzant_Cruchot: I dobrze myślałeś, że błąd tempomatu ma związek z błędami od DPF. Udało się skasować P1435 / P1436 i nie powróciły? Było by to dziwne, ponieważ aby pozbyć się tych błędów w Renault (P1435 - DF311 PRZEKROCZENIE DOPUSZCZALNEJ LICZBY REGENERACJI, P1436 - DF312 POLECENIE PRĘDKOŚCI) potrzeba udanej próby wypalania w podczas jazdy lub skasowania licznika nieudanych prób wypalania przyrządem diagnostycznym.
@Marianpol: Auto wczoraj odebrałem od mechanika po drobnych naprawach zawieszenia. Jakiś czas już jeździłem z błędami P1435/36. Kilka razy sam je kasowałem i goniłem auto na trasie, ale po ok. 20 minutach jazdy błędy wracały.
Teraz przy okazji wizyty w warsztacie, mechanik podpiął się swoim komputerem i zresetował licznik wypaleń filtra.
P1525 był już przy oddaniu auta do warsztatu i pozostał. Mój mechanik rozłożył ręce i powiedział, że nie wie
@Sierzant_Cruchot: W przypadku tego błędu bez komputera ciężko będzie zweryfikować co blokuje uruchomienie tempomatu, ponieważ serwisówka wspomina o sprawdzeniu ponad 10 parametrów, których stan naprowadza na usterkę. Na pewno możesz sprawdzić czujniki pedału sprzęgła i hamulca. Mi coś się wydaje, że brak tempomatu nadal jest jakoś powiązany z tymi błędami DPF. Zastanawiam się, czy nie udało by Ci się połączyć z autem przy użyciu apki do Renault - PyClip. Nie
@Sierzant_Cruchot: Aplikacja do diagnostyki Renault oparta na bazie danych z programu CAN CLIP, który jest dedykowanym narzędziem diagnostycznym Renault. Możesz ją pobrać z mojej chmury (PyClip-2.2): https://1drv.ms/f/s!AtNAh7k4ykyGxy3eWKGQx0kxtA0E Wydaje mi się, że po paru zmianach będziesz w stanie połączyć się i odczytać parametry z modułu wtrysku.
- Niedotrzymanie obietnicy 100 konkretów na pierwsze 100 dni rządów, - brak paliwa za 5,19 zł za litr, - brak o połowę tańszego prądu i gazu, - brak kwoty wolnej 60 tys. zł,
Auto - nissan z silnikiem Renault (M9R 2.0Dci)
Jak do tej pory google powiedziało mi:
1. Faulty Camshaft Position Actuator
(Wadliwy siłownik położenia wałka rozrządu)
2. Camshaft Position Actuator 'A' harness is open or shorted
(Wiązka przewodów elementu nastawczego pozycji wałka rozrządu „A” jest otwarta lub zwarta)
3. Camshaft Position Actuator 'A' circuit poor electrical connection
(Słabe połączenie elektryczne w obwodzie siłownika pozycji wałka rozrządu „A”)
Z kolei dla Juke kod 1525 odpowiada za tempomat:
#motoryzacja #obd2
źródło: comment_1595574046hJkie3ZmWBLjnpViKX8R86.jpg
PobierzTe skasowaliśmy (reset licznika wypaleń dpf), a 1525 został.
Tempomat rzeczywiście nie działa, ale wiązałem go z w/w błędami dpf (bo one dezaktywują tempomat).
@Marianpol:
Teraz przy okazji wizyty w warsztacie, mechanik podpiął się swoim komputerem i zresetował licznik wypaleń filtra.
P1525 był już przy oddaniu auta do warsztatu i pozostał.
Mój mechanik rozłożył ręce i powiedział, że nie wie
źródło: comment_15955808694F9Gs6jSMrRoU3a2lhYLfx.jpg
PobierzEdit: Dobra ściągnąłem. Wgram na jakiś nieużywany telefon i spróbuję się podpiąć.
Możesz ją pobrać z mojej chmury (PyClip-2.2):
https://1drv.ms/f/s!AtNAh7k4ykyGxy3eWKGQx0kxtA0E
Wydaje mi się, że po paru zmianach będziesz w stanie połączyć się i odczytać parametry z modułu wtrysku.