Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
@Roballo: idź i nie wracaj! A najlepiej usuń konto. Ducati Monster 620! Kratownica powinna na pierwszy rzut oka wszystko powiedzieć...
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Roballo: Ucięty tył (to obowiązek każdego właściciela ducati monster) + wahacz, wspornik od tylnego hamulca, sety, dekle silnika, osołony napędu i rozrządu - piaskowo na czarny mat. Monster 620 Dark był za mało dark ;-) Na razie zamontowany wahacz i wspornik. Dodatkowo obudowy hamulców będą złote, no i na tył montuje lampę tylną z wbudowanymi kierunkami. I może na siedzisku wymienię nić na złotą - zobaczy się.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Roballo: Zakochany byłem od dziecka w cafe racerach ducati. Zmobilizowałem się i sprowadziłem z USA monsterka ;-) To jest jednak coś innego niż japońce, wydaje się to "fanboyskie" ale to jaką radość daje ducati jest po prostu nie do opisania! L-Twin, ten dźwięk, ta moc, odpowiednia pozycja. Mały (tak, to jest maleństwo, CBR 600 przy monsterze jak Goldwing przy skuterze), w cholerę zwinny i sztywny na zakrętach, genialny wręcz do miasta
  • Odpowiedz
@MtEden: przez 2 tygodnie jezdzilem monsterem (niezmodowanym), tak ze mniej wiecej wiem o czym mowisz z tym plastikiem. Ale porownianie z cebra dales troche nietrafione, bo Hania to ogolnie spora krowa jest ;)
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Szejtanek: CBR to plaga u nas w PL, kupują to hurtowo, na prawie setkę poznanych mi motocyklistów ze Śląska, spokojnie mogę stwierdzić, że połowa z nich to CBR, 1/4 fazery, 1 BMW 1300R (to dopiero maszyna), 16x Ducati, reszta to inne.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Szejtanek: japońskie nakedy... Brzmi jak oksymoron. Znam ten ból, do tej pory jeżdżę bez obrotomierza bo na allegro? Ba! Na ebay nawet nie ma używanych zegarów... Ile masz wzrostu?
  • Odpowiedz
@MtEden: dlaczego? Jest sporo fajnych golasow japonskich, niektore nawet bardzo fajne (np vmax :)). A z takich normalniejszych tez znajdziesz, od cebuli, przez fazery (byle nie fz8), a konczac nawet na tej mojej GSRce. Tak szczerze mowiac, z niejaponskich to tylko Speed Triple by mi podchodzil, ale tutaj jest ten sam problem co z wloskimi ;)
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Szejtanek: są fajne, nie powiem. Ale to nie jest to. "Ojcem" wszystkich naked bikeów jest Monster, od niego się zaczyna i na nim się kończy. Później widać jakieś podróbki kratownic i układów w Hondach czy Sukach. Nie mowie o VMaxie i reszcie, bo to są raczej miejskie cruisery i je też uwielbiam, miejskie streetfightery to jest to! Ale naked jest tylko jeden! ;-) Ja mam 183 i dla mnie Monster jest
  • Odpowiedz
@MtEden: Jesli juz, to raczej niepredko - ostatnie moto kupilem na poczatku tego sezonu. A potem mialem pecha, bo przejechalem sie vmaxem kolegi - wczesniej myslalem o tym podobnie jak o B-Kingu (ze #!$%@? pomysl), niestety po jezdzie sie zakochalem, wiec przy wiekszym przyplywie gotowki juz miejsce jest zaklepane ;) Ja niestety jestem wyzszy, waga tez swoje robi, bo pod wzgledem podobania to monster > diavel dla mnie. Co zrobic, kiedy
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Szejtanek: Jeżeli masz mniej niż 195 to Monster 1300 + modyfikacja zawieszenia, są magicy którzy robią to tak, że nie wpływa na właściwości jezdne ^_^
  • Odpowiedz