Wpis z mikrobloga

Cześć probuje w cinema4d zrobic jeden element, na początku kombinowalem na krzywych beziera ale cos mi nie wychodzilo i nie do konca sie podobało, pozniej zaczalem przerabiac bryłe na ksztalt elementu który potrzebuje,
ale widze ze tez nie do konca osiagnalem to czego chcialem poniewaz krawedzie nie sa wygładzone, jest jakis sposob zeby to ładnie ogarnac? (chodzi mi o ta krawedz zaznaczona na czerwono


#grafika #grafika3d
FortresMaximus - Cześć probuje w cinema4d zrobic jeden element, na początku kombinowa...

źródło: comment_1595397971bamawf4lxAaCtk2tOyzHKE.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@FortresMaximus: żeby mieć co zaokrąglać to musisz mieć równą krawędź, inaczej wyjdzie z tego paździerz.

Ogółem hard surface modelling to jest temat rzeka, koleność wykonywania czynności jest bardzo ważna, ogarnij podstawy z tutków na youtubie, żeby nie latać po omacku.
  • Odpowiedz
@FortresMaximus: planujesz dodać do modelu subsurf/turbosmooth? (nie wiem jak to się w cinema4d nazywa)

W sobie w odpowiedzi na tak i nie jest tylko jedna rada - chcesz, żeby Twój model miał krawędzie w równych odstępach - tylko z turbosmoothem nie muszą być tak gęsto. Poszukaj w necie, może jest w cinemie jakiś automat co ustawie krawędzie w równych odległościach - a najlepiej zrób tą ścianę (tą z czerwoną krechą)
sirgorn - @FortresMaximus: planujesz dodać do modelu subsurf/turbosmooth? (nie wiem j...

źródło: comment_1595402678BNLcSwdmsysWLqoO4TzkCJ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@FortresMaximus: Niestety Cinema tak dzieli meshe, jakbyś chciał ładnie podzielone, to zostaje modelowanie polygon po polygonie, a raczej edge po edgu poziomym i pionowym podziałem w odpowiednich odstępach - tak jak to pokazałeś na początku - z mirrorem. A jak dodasz wycięcie jakimś obiektem to już w ogóle się robi masakra.
  • Odpowiedz