Wpis z mikrobloga

ROZSZERZANIE FABUŁY MAFII

Mafia: Edycja Ostateczna nie jest absolutnie wiernym odbiciem oryginalnej gry z roku 2002, Mafia: The City of Lost Heaven. Opiera się bardziej na kultowej historii Tommy'ego Angelo i przedstawia ją poprzez rozgrywkę i przerywniki filmowe. Kluczowe dla tego dodatkowego kontekstu było poświęcenie większej ilości czasu postaciom drugoplanowym. Wzbogacają one historię Tommy'ego i czynią ją znacznie bardziej realistyczną. „Generalnie, chcieliśmy zachować ducha i fabułę związaną z postaciami, ale też rozwinąć je tam, gdzie było to możliwe” mówi prezes i dyrektor ds. zarządzania zmianami w Hangar 13, Haden Blackman. „Dobrym przykładem jest Paulie: w oryginale był kimś w rodzaju wolnego strzelca. Był zabawny, ale trochę narwany” dodaje Blackman. „Zachowaliśmy wszystkie te elementy, ale dodaliśmy mu więcej głębi. Zapowiedzieliśmy też wydarzenia z późniejszej części gry. On ma swoje plany, chce być głównym pomysłodawcą wielkiego skoku”.

Sarah, która jest zdecydowanie najważniejszą i najbardziej wpływową postacią w życiu Tommy'ego również ma większą rolę w Mafii: Edycji Ostatecznej. „W oryginale, Sarah jest potencjalną miłością Tommy'ego, ale nie pojawia się na ekranie zbyt często” zauważa Blackman. „Chcieliśmy dać jej nieco większą rolę, aby gracz lepiej widział, kogo Tommy próbuje chronić. Z pierwowzoru wiemy, że Sarah jest córką barmana Salierich, Luigiego. Uznaliśmy więc, że może ona pomagać przy barze. Pozwala to nam wprowadzić tę postać wcześniej i pokazać, że ona rozumie to, co robi Tommy”.

Nowa wersja pozwoliła też pokazać bossów półświatka Lost Heaven w nieco szerszym świetle. „Przypominamy graczom, że wojny toczyły się już wcześniej i że dołączają do mafii, która ma własną historię i tradycje” mówi Blackman. „Boss mafijny Salieri bardzo często wspomina o wojnie z Morello, ale też wskazuje na ich dawną przyjaźń i odwieczną rywalizację. Chcieliśmy pokazać, że rodzina przestępcza Salieri jest słabszą stroną w wojnie przeciwko rodzinie Morello. Wzmacniamy to teraz jeszcze bardziej, co pozwala graczowi lepiej zrozumieć niektóre decyzje Salierich”.

Pokazujemy też ogromny wpływ mafii na cały świat gry i wskazujemy, że obecne wydarzenia odbijają się nawet na pozostałych tytułach, wchodzących w skład Trylogii Mafia. „Ciężko pracowaliśmy, aby dodać do gry kilka „ukrytych historii”. Odnosimy się do wydarzeń, postaci i miejsc, które nie zostały w pełni pokazane w naszej historii, ale pokazują, że ten świat istniał jeszcze zanim pojawił się w nim Tommy i że będzie istniał także po tym, kiedy już go nie będzie” wyjaśnia Blackman.

Całość na mafiagame.com.
#gry #mafia #ps4 #pcmasterrace #xboxone
janushek - ROZSZERZANIE FABUŁY MAFII

Mafia: Edycja Ostateczna nie jest absolutnie ...

źródło: comment_1595265269UESKNlZ7Dzd5tnwgD1at6v.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
@elementalista: I w sumie masz rację... Fajnie by było gdyby wyszła perełka. Hangar 13 (dawne 2K czech) ostatnie co zrobiło w miarę dobrze to chyba Vietkong 2. A ta gra ma z 10 lat. Jak nie więcej...

Ale kciuki trzymam...
  • Odpowiedz
@janushek: Moim zdaniem Mafia 3 nie była zła, aczkolwiek monotonna. Ale fabułe miała spoko. Te nowe remastery wyszły #!$%@? bo skupiają się na jedynce a pewnie wydawca im nakazał odświeżyć też dwójkę i trójkę. Oby jedyna była zajebista bo wstyd się przyznać, ale nigdy nie skończyłem jedynki. Jak wyszła to nie miałem kompa, a później odrzucała mnie grafika i wszystko inne xd
  • Odpowiedz