Wpis z mikrobloga

Media Markt dołączyło do zacnego grona sklepów, które należy unikać szerokim łukiem.
Nie wiem co za imbecyl doradza w zakresie marketingu i PR sklepom RTV AGD ale obstawiam, że jest to jakiś wsiur z podkarpacia, który ukończył zarządzanie polem namiotowym na SGGW. Zatrudnić politycznego pseudogwiazdora do akcji marketingowej to jest dno szamba reklamowego.
Najpierw irytujące chomiki w Media Expert, teraz irytujący wieśniak w Media Markt. Dramat.txt
Coś czuję, że niebawem Amazon grubo wjedzie w ten kraj i rozniesie tych januszy biznesu w pył...
#mediamarkt #mediaexpert #januszebiznesu #januszemarketingu #marketing #marketinginternetowy #chlewobsranygownem #podkarpacie
Verbatino - Media Markt dołączyło do zacnego grona sklepów, które należy unikać szero...

źródło: comment_1595001317V46ZYIwvXWqs2OPgMLHzQC.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@przeczki: na szczęście świat nie jest tak prosty jak ten w twojej głowie i negatywne zjawiska można krytykować bez obawy że się rozprzestrzeniaja. Jasne , jest aspekt reklamy "nie ważne jak mówią ważne że mowia" Ale akurat w tym przypadku w żadnym stopniu nie wpłynie na sprzedaż, za to już publiczna krytyka reklamy, i to słuszna, sprzedaż może zmniejszyć.
  • Odpowiedz
@Verbatino: po prostu nie jesteś ich targetem. przed chwilą wybory wygrał duda, którego wybrali starzy i niewykształceni - i to właśnie w nich celuje media markt. młodzi i wykształceni do sklepów stacjonarnych chodzą tylko zobaczyć jak wygląda dany produkt, potem wracają do domu i kupują na allegro 15% taniej. to nie wsiur z podkarpacia po sggw, tylko spory zespół marketingowy posługujący się odpowiednimi badaniami. świat nie jest tak prosty jakby mogło
  • Odpowiedz
@Verbatino sądziłem, że po reklamie z wiewiorkami i Liszowska (chyba tak się ona zwała) nie da się zrobić bardziej #!$%@?.... reklamy, nie wiedziałem jak wówczas się myliłem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Verbatino: po tych reklamach widzisz, kogo konkretnie te sieci targetują. Nie klienta bardziej świadomego, bo on sobie sprawdzi w necie na porównywarce kto ma taniej, poszuka opinii jak jest z reklamacjami itp. Bardziej takiego, co to kupi jeden produkt, wepchniesz mu jeszcze trzy kolejne w promocji (bo z matematyką u wielu jest tak sobie) - a jak nie ma dość kasy to i kredycik (bo - matematyka). Do tego "przedłużona gwarancja".
  • Odpowiedz