Wpis z mikrobloga

20 maja 2020 kupiłem #itemyzchin na #gearbest przez #paypal Wybrałem HK Warehouse Order (jedyne możliwe), paczkę rejestrowaną gdyż chciałem wiedzieć co sięz niadzieje w przypadku dłuższej wysyłki i w razie co mieć jakiś numer do poszukiwań - (Wysyłka i opakowanie 1,98 PLN, Ubezpieczenie 6,15 PLN). Po jakims czasie jako że paczka ciagle miała status "w przygotowaniu do wysyłki" zgłosiłem do obsługi i odpisali że z tą formą przesyłki sa problemy i że mogą wewnętrznie wybrać inną wysyłkę, nierejestrowaną na #postnl #nlponra Dalej według śledzenia czegoś co nie da się #tracking wygląda to tak:

2020-06-26 05:52 - Produkt jest przetwarzany w PostNL (brak dalszego śledzenia)

2020-06-25 14:18 - Przesyłka otrzymana w centrum akceptacji PostNL

2020-06-24 10:17 - Przesyłka jest przekazywana luzem, ostateczna akceptacja towaru do potwierdzenia

2020-06-19 08:26 - Produkt jest gotowy do wysyłki

2020-06-18 11:42 - The item is pre-advised


Od 26 czerwca brak jakichkolwiek informacji, brak paczki.

Co robić oprócz czekania? Obsługa ciągle mówi to samo - czekać i że brak informacji, ale zostało wysłane itd... jak złożyć wniosek o zwrot $$ z PayPal (pierwszy raz cos takiego robię więc prosiłbym o dokładniejszą instrukcję jeśli można). Przy transakcji PayPal (szczególach) kliknąć " Zgłoś problem" ? czy w innym miejscu?

Z góry dziękuję za pomoc.
  • 9
  • Odpowiedz
@yozz84: minęło dopiero 15 dni od wysyłki, więc mają jeszcze 45 dni (roboczych) na dostarczenie paczki, po jakiego grzyba zamawiasz z chin jak nie chcesz czekać to zamawiaj z Polski.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@yozz84: postnl to list a nie paczka, wybrałeś wysyłkę pocztową która może iść nawet 60 dni więc czekaj spokojnie, przecież to dopiero idzie mniej niż miesiąc
  • Odpowiedz
@cocamide: nie musisz od razu na mnie naskakiwać... zapytałem tylko... i zamawiałem z uwagą iż bedę czekał ale paczka miałą dotrzeć z początkiem lipca... według informacji początkowej przy zamówieni byłą datowana na 2 lipca.

@Andczej: wybrałem z musu, początkowy wybór maił iść do 30dni... ten drugi wybór był podyktowany przez obsługe techniczną na chatcie...

mimo wszystko dziękuję za wyjaśnienie z terminami... rzadko zamawiam z GearBesta i nie jestem tak "obcykany"
  • Odpowiedz
ps. 20 maja 2020 kupiłem i miesiąc przeleżała bez żadnej informacji... gdybym sie nie upominał to do tej pory by jej nie wysłali...
  • Odpowiedz
W każdym bądź razie na przyszłosć chciałbym wiedzieć jak zgłaszać zwrot srodków z PayPal dla Gearbest / Aliie itp... czy ktoś mógłby udzielić takiej informacji? Dziękuję
  • Odpowiedz
@yozz84: Wchodzisz w historię transakcji na PayPalu, wybierasz tę, którą dotyczy problematycznego zakupu i klikasz zgłoś problem. Później będziesz musiał wyjaśnić jaki masz problem, a PayPal przekaże Twoje rozterki do sprzedającego.
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz