Wpis z mikrobloga

Korzystał ktoś z gwarancji #gearbest? Od miesiąca mnie zwodzą i przekonują, że #xiaomi w Polsce naprawi mi za darmo telefon kupiony w Chinach. Kontaktowałem się z xiaomi polska na facebooku, obsługą klienta na ich globalnej stronie, serwisem, który robi dla Xiaomi Polska naprawy - wszyscy mówią, że naprawiają tylko telefony z polskiej dystrybucji i żeby zgłosić się do sprzedawcy. Tłumaczyłem, wklejałem im odpowiedzi. Mimo to GB dalej brnie, że mam oddać telefon na gwarancję w Polsce.

Czy myślicie, że jest sens starać się o chargeback z #paypal po pół roku od zakupu? W sytuacji kiedy kupiłem telefon z roczną gwarancją u sprzedawcy ale on odmawia jej realizacji?

@GearBest_Polska to są jakieś jaja. Nie wierze, że jestem pierwszym klientem z polski, któremu popsuło się urządzenie xiaomi i przez 2 tygodnie trzeba badać sprawę i na koniec wysłać mi fałszywą informację, żeby skorzystać z polskiego serwisu, gdy urządzenie nie jest objęte polską gwarancją.
  • 16
@Tomek_Tcz Zaproponowali mi zwrot około 1/3 kwoty zakupu telefonu na portfel w gearbest albo naprawe w ich serwisie w Hiszpanii. Jak wybrałem naprawe to zaczęli kluczyć, że mam wysłać telefon do serwisu Xiaomi w Polsce, jak im powiedziałem że nie uznają mi gwarancji na telefon kupiony w Chinach to zaczęli "badać" sprawę. Zajęło to ponad tydzień ... I znowu że mam oddać telefon do serwisu w Polsce xD

Chętnie bym się zgodził
@Andczej pogrozić mogę, strasznie mnie denerwuje takie przedłużanie, na każdy mail wymijająca odpowiedź, czekanie 1-2 dni aż odpiszą, albo zbadają sprawę kolejne kilka dni. Podejrzewam, że doskonale wiedzą, że Xiaomi nie ma międzynarodowej gwarancji.

Chodziło mi o to, czy są jakieś realne możliwości odzyskać chociaż część sumy przez PayPal, kiedy sprzedawca odmawia realizacji gwarancji do której się zobowiązał
Chodziło mi o to, czy są jakieś realne możliwości odzyskać chociaż część sumy przez PayPal, kiedy sprzedawca odmawia realizacji gwarancji do której się zobowiązał


@Dirty_Digger: jeśli nie minęło 180 dni to tak, nawet w grę może wejść zwrot całościowy
@ZalozKontoNaWykopEl No więc zaniosłem telefon do jednego z salonów, które wysyłają telefony (jak mniemam) do tego serwisu. Tak jak mi kazał support gearbest. Sprawdzili mi IMEI i wyszlo, że telefon jest z Kambodży. Więc tam mi odradzili, bo ponoć tylko odeślą i mnie obciążą kosztami wysyłki

A dwa pytałem zarówno Xiaomi global i Xiaomi Polska - i w obu dostałem informacje, że nie oferują międzynarodowej gwarancji.

Poza tym, przy odsyłaniu na gwarancję