Aktywne Wpisy
GlenGlen12 +362
-Byłeś w Stolicy?
-Nie.
-No właśnie, a ja znam kogoś kto był i opowiedział mi to i owo. Wiesz skąd przyjechali sloiki do Warszawy?
-Ze wsi.
-No właśnie, komuniści po wojnie zwozili ich z całej Polski. A myślisz, że to taka łatwa sprawa wysiąść na stacji na Podlasiu, złapać w siatkę zwinnego, silnego chłopa i wywieźć go poza granicę województwa?
-Chyba nie
No jasne, że nie. Udało im się to zrobić tylko
-Nie.
-No właśnie, a ja znam kogoś kto był i opowiedział mi to i owo. Wiesz skąd przyjechali sloiki do Warszawy?
-Ze wsi.
-No właśnie, komuniści po wojnie zwozili ich z całej Polski. A myślisz, że to taka łatwa sprawa wysiąść na stacji na Podlasiu, złapać w siatkę zwinnego, silnego chłopa i wywieźć go poza granicę województwa?
-Chyba nie
No jasne, że nie. Udało im się to zrobić tylko
Antibambino +14
Czy myślicie, że jest sens starać się o chargeback z #paypal po pół roku od zakupu? W sytuacji kiedy kupiłem telefon z roczną gwarancją u sprzedawcy ale on odmawia jej realizacji?
@GearBest_Polska to są jakieś jaja. Nie wierze, że jestem pierwszym klientem z polski, któremu popsuło się urządzenie xiaomi i przez 2 tygodnie trzeba badać sprawę i na koniec wysłać mi fałszywą informację, żeby skorzystać z polskiego serwisu, gdy urządzenie nie jest objęte polską gwarancją.
@Dirty_Digger: chargeback to usługa zwrotu przy płatności kartą, to o co ci chodzi to program ochrony z paypal, jeśli minęło 180 dni to PP nawet nie kiwnie palcem
możesz pogrozić GB że zrobisz spór na PP to czasem pomaga
Chętnie bym się zgodził
Chodziło mi o to, czy są jakieś realne możliwości odzyskać chociaż część sumy przez PayPal, kiedy sprzedawca odmawia realizacji gwarancji do której się zobowiązał
@Dirty_Digger: jeśli nie minęło 180 dni to tak, nawet w grę może wejść zwrot całościowy
dzwoń do ccs z numerem imei i wysyłaj na naprawę
@Andczej
A dwa pytałem zarówno Xiaomi global i Xiaomi Polska - i w obu dostałem informacje, że nie oferują międzynarodowej gwarancji.
Poza tym, przy odsyłaniu na gwarancję