Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Stoję przed ciężkim wyborem uczelni i kierunku studiów, więc szukam kogoś kto jest w tym nieco rozeznany i mógłby coś o tym powiedzieć (tylko nie gryźcie ( ͡° ʖ̯ ͡°)).
Interesuję się informatyką. Chciałbym iść na kierunek najbardziej z tym związany (oczywiście samemu też zamierzam się kształcić, kursami czy kołami naukowymi postaram się zainteresować od razu). Najbliżej mam do Warszawy, niestety raczej za słabo poszła mi matura, żebym mógł liczyć na informatykę na pw/uw. Wobec tego muszę mieć plan B.
Ze wszystkich opcji wstępnie wybrałem te:
-Informatyka na #wat. Za tym wyjściem przemawia oczywiście to, że studiuję od razu to co chcę. Nasłuchałem się za to sporo złego o wacie i podchodzę do niego sceptycznie, no i też nie orientuję się w tamtejszych kołach naukowych.
-Automatyka, robotyka i informatyka przemysłowa na #pw, wydział mechatroniki; później specjalizacja- informatyka przemysłowa. Z tego co się orientuję, to jest po prostu AiR, chociaż przyznam, że kusi mnie ta infa w nazwie (i jako specjalizacja).
-Inny kierunek, na wydziale z informatyką, jak telekomunikacja na eiti/AiR na elektrycznym, a potem próbować się przenieść na informatykę właśnie. Dosyć ryzykowne i ciężkie, ale chyba możliwe.
Co tu wybrać?
#studia #pytanie #informatyka #pytaniedoeksperta

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f0b225ee270c575295b9163
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Przekaż darowiznę

[==============..........................] 36% (85zł/235zł)
Uzbieraliśmy już na 2 lat działania AMW!

Co wybrać?

  • Informatyka, wat 49.3% (37)
  • Automatyka, robotyka i informatyka przemysłowa, pw 40.0% (30)
  • Inny kierunek, a potem próbować się przenieść 10.7% (8)

Oddanych głosów: 75

  • 10