Wpis z mikrobloga

Mirki od #router #elektronika #siecikomputerowe #technologia i tym podobne - weźcie mi poradźcie, gdzie ja mam z tym iść i co zrobić. Wymienili mi w ramach reklamacji ruter Netgear D1500. No i spoko.

Tylko, że teraz ten nowy ruter nie chce działać z internetem Orange Freedom. Ustawione wszystko tak, jak strona #orange radzi i nadal nie działa. Jest ciągle błąd "Sprawdź, czy kabel* DSL/Ethernet jest podłączony do portu internetowego routera".

Problem w tym, że wszystko jest podłączone na pewnych przewodach - inny router wpięty w tą samą instalację działa. I teraz clue sprawy: pamiętam, że na tym ruterze trzeba było ustawić jeszcze coś innego, żeby działało. Ale nie pamiętam co to było. Czy macie jakiś pomysł?


Ja już nie wiem, czy po prostu ten ruter wymienili mi na niesprawny, czy ja tak bardzo nie umiem w konfigurację. Co robię źle?

  • 2
@imaginaerum: Jak nie masz synchronizacji adsl to albo źle podłączyłeś filtr, albo masz usługę na vdsl a nie adsl, albo w ogóle źle podłączyłeś linie. Bywało też tak że na wioskach daleko od centrali działały tylko niektóre modemy z bardziej czułym układem. Tplink migał na brak synchronizacji a linksys bez problemu się synchronizował.