Wpis z mikrobloga

@ForrestGump: a kiedy do nich pisałeś, że nie chcesz vouchara tylko kasę? Bo dzisiaj dostałem maila, że rozumieją że rezygnuje z vouchera i jestem w kolejce do zwrotu środków i nie wiem czy czekać czy iść do banku po chargeback
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@rerwen: wypełniłem wniosek o zwrot pieniędzy od razu, po dwóch tygodniach wysłali, że będą opóźnienia i czy przypadkiem nie chce znowu vouchera. Od tamtej pory cisza.
@Clefairy: to proponuje mój sposób wejdź na chat anglojęzyczny tam weź inna sprawa, kontakt z agentem. Na połączenie czekałem 2 godziny i napisałem, że nie mogę przez najbliższy rok nigdzie lecieć i proszę o zwrot hajsu i dzisiaj dostałem maila z potwierdzeniem, że jestem w kolejce do zwrotu kasy, więc teraz w poniedziałek drukuje potwierdzenie płatności kartą, potwierdzenie zakupu biletów z numerem rezerwacji i ten wczorajszy mail od nich, że zwrócą
@rerwen: nie przejdzie. Agent ma 60 dni na ustosunkowanie się do żądania Banku.Ja złożyłem chargeback 24 kwietnia. Jeszcze kasy nei mam. Jak do 29 Ryanair nie uzasadni, ze słusznie mu się moja kasa należy, kasa wróci.
@Clefairy @rerwen ja jakoś ze 2 tyg temu pisałem do nich maila odnośnie rezygnacji z vouchera i dostałem tylko potwierdzenie i nr sprawy. Wcześniej oczywiście składałem wniosek o refund na lot w maju, ale póki co nikt się nie odezwał
@luc4s: Dokladnie tak. Ja skladalem reklamacje chargeback do mBanku 5 maja a dzisiaj dostalem w koncu pozytywne rozpatrzenie reklamacji i od razu zrobili przelew na konto. Także nie trwa to 2 tygodnie ani nawet 30 dni, które przy pierwszym kontakcie z mBankiem mnie informowali, Ale spoko ze zakonczylo sie pozytywnie. Także polecam nie czekac na Ryanair tylko skladac reklamacje do banku.
@luc4s: tylko mówię, że ktoś z mbanku ci to #!$%@?ł, albo ty to źle napisałeś. Bo ustosunkowali się tylko do tego, że legalnie ci pobrali, a nie, że nie zrealizowali usługi za którą zapłaciłeś