Wpis z mikrobloga

@szokszokszok123: czekasz ponad 90 dni, a zatem skontaktuj się z nami mailowo na skrzynkę kontakt@goodie.pl. W wiadomości opisz dokładnie sytuację i podaj:
 1) adres e-mail, którego używasz w aplikacji goodie,
 2) numer lub screen reklamacji, której dotyczy problem.
 Może paść prośba o wysłanie:
 3) screena koszyka zakupów z danymi produktami,
 4) screena potwierdzenia płatności.
@ziemniac: maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie przez sklep reklamacji to 90 dni. Jeśli czekasz już ponad 90 dni, to powiadom nas o tym na kontakt@goodie.pl. Opisz dokładnie sytuację w treści wiadomości i podaj:
 1) adres e-mail, którego używasz w goodie,
 2) numer lub screen transakcji w goodie, której dotyczy problem,
 3) screen koszyka zakupów z danymi produktami (np. na Allegro),
4) opcjonalnie screen potwierdzenia płatności (wymagane przy zakupach na dużą kwotę).