Wpis z mikrobloga

@Borealny: Ogólnie o magię ziemi, która jest najsilniejszym skillem w grze. Na początku zapewnia spowolnienie na wszystkie wrogie jednostki - pozwala to ugrać bardzo dużo walk, które bez tego są niewykonalne. Do tego dostajesz wzmocnienie swojego woja tarczą i kamienną skórą. Potem masz zaklęcia takie, jak antymagia, deszcz meteorów, czy animator (dla nekromantów) które są po prostu bardzo użyteczne. Jeszcze silniejsze zaklęcia to m.in. wskrzeszenie i implozja. A na deser zostawiłem
@NieOgarniamWykopuBomNormik: ale ekspercka magia ognia nie boostuje jakoś bardzo dużo na armaśke więc można korzystać bez a jednak taka magia ziemii daje dużo więcej przez to, że na zaawansowanym zostają jednostki przy wskrzeszeniu i można wybierać do którego miasta tp
modlitwa i blessing na mistrzu wody i cyk cała armia silniejsza o 75%. Ogień tylko z Armagedonem i ifrytami itp. a no i Berserk grupowy op wiadomo


@NieOgarniamWykopuBomNormik: lol i co ci to da jak przeciwnik się reza i jeszcze lata po całej mapie z TP zbierając dużo więcej artów i woja. Z resztą co zrobisz z modlitwą i blessingiem na slowku kitowany przez całą walkę xd