Aktywne Wpisy
crest +124
Starter pack pisiora/neuropka na wykopie.
Ja zaczynam:
"Jak byłem młody to głosowałem na konfę i Korwina, ale już dorosłem i na nich nie głosuję".
Jakie są wasze propozycje?
#kiciochpyta #pytaniedoeksperta #konfederacja #4konserwy #neuropa
Ja zaczynam:
"Jak byłem młody to głosowałem na konfę i Korwina, ale już dorosłem i na nich nie głosuję".
Jakie są wasze propozycje?
#kiciochpyta #pytaniedoeksperta #konfederacja #4konserwy #neuropa
Vaandergrift +48
Jakich kosztów eksploatacyjnych można spodziewać się po samochodzie? Czytałem różne fora, ale często to były wpisy sprzed kilku dobrych lat.
Przymierzam się do kupna czegoś z segmentu E marki premium do 22k + pakiet startowy i ten model jakoś zauroczył mnie swoją indywidualnością i legendami o niezawodności. Od ponad roku jeżdżę Toyotą z podobnego rocznika i mnie pozytywnie zaskoczył jakością, więc z chęcią zostałbym przy tym koncernie.
#lexus #motoryzacja #samochody #pytanie
Miałem IS300 MK1 i są to bardzo dpoobne konstrukcje (silnik i skrzynia te same)
2JZ w Bezynie wymaga sprawdzenia zaworów co około 50-60tkm (jakieś 200-300zł) Ewentualna regulacja płytkami(do 600zł jak jest źle)
W LPG trzeba sprawdzac zawory trochę częściej.
Silnik ogólnie jest bardzo wytrzymały. Miałem 310kkm na blacie i zero poboru oleju.
Skrzynia wymaga wymiany oleju - ATF T-IV co około 30 tys km
Z zawiechy to spodziewam się, że w GS koszta mogą być większe z racji większej wagi pojazdu. Też gdzieś czytałem opinie, że generalnie się za wiele auto nie sypie, ale elementy zawieszenia mogą wymagać częstszej wymiany dzięki naszym wspaniałym polskim drogom. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co do hebli to nie wiem jak w IS, ale w GS ponoć można zrobić swapa na te
Co do zawieszki to jak wrzucisz dobry poliuretan to jest wygodnie i niezawodnie. Ja mialem hard bo miałem żółte poli i są mega twarde ale i tak byuło bardzo przyjemnie.