Najnowszy projekt ustawy dotyczącej e-hulajnóg zrównuje je z rowerem. Oznacza to, że osoba jadąca hulajnogą ma prawo, a nawet obowiązek, korzystać z drogi dla rowerów albo pasa dla rowerów. Wszędzie tam, gdzie z racji braku odpowiedniej infrastruktury, kierujący hulajnogą będzie miał obowiązek, jechać chodnikiem, ale wówczas jego prędkość ma być taka, jak prędkość pieszego (ok. 6 km/h).
Ponadto kierujący hulajnogą, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest
#polskiedrogi #hulajnogaelektryczna
Najnowszy projekt ustawy dotyczącej e-hulajnóg zrównuje je z rowerem. Oznacza to, że osoba jadąca hulajnogą ma prawo, a nawet obowiązek, korzystać z drogi dla rowerów albo pasa dla rowerów. Wszędzie tam, gdzie z racji braku odpowiedniej infrastruktury, kierujący hulajnogą będzie miał obowiązek, jechać chodnikiem, ale wówczas jego prędkość ma być taka, jak prędkość pieszego (ok. 6 km/h).
Ponadto kierujący hulajnogą, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest
@Bzdziuch: polecam poczytać na temat tego "paradoksu" https://spidersweb.pl/autoblog/duza-hulajnoga-elektryczna-motorower/
@Bzdziuch: na drodze to on już był, zanim zobaczyłeś go w kadrze nagrania.
@Logan00: czyli skoro przepisy są następujące: