Wpis z mikrobloga

@Czlowiek_pomusz: wygląda na to, że masz regulację manualną na płytkach dystansowych. Każdą płytkę trzeba zeszlifować na pożądaną grubość, albo kupić nowe. Mnie przed rokiem rozbójniczo ścięli za jedną 20zł, a w sumie jest ich 16. Do tego zrobią pomiar kompresji w cylindrach za 100 i wymienią uszczelki pokryw zaworów - zdaje się że masz dwie (btw. obyś miała tylko jedną skrzynię biegów). Jeśli natomiast kompresja będzie słaba, to czapki z głów
p.....k - @Czlowiek_pomusz: wygląda na to, że masz regulację manualną na płytkach dys...
  • Odpowiedz
@Czlowiek_pomusz: Jak masz juz objawy za malych luzow to masz juz powypalane zawory / gniazda i w zwiazku z tym glowice do regeneracji.
No chyba ze problemem sa za duze luzy. A jakie to objawy?
  • Odpowiedz
@Czlowiek_pomusz miałem wolnossace 2jz I tam też była regulacja na płytkach. Ogólnie rzadko kiedy wszystkie trzeba szlifować, można poprzekladac często że ssącymi i ewentualnie szlif 4-6sztuk. Ja płaciłem za szlif 10zl sztuka a robota własną. Tak więc w 100zl się zmieściłem.
  • Odpowiedz
@PDCCH: nierówna praca na zimnym, brak mocy na niskich obrotach. Na forach się dokopalam do info ze mogą być luzy do regulacji, ale chyba po prostu trzeba faktycznie samemu to zobaczyc i jeśli będzie taka potrzeba to dam go do zrobienia.
  • Odpowiedz
@Czlowiek_pomusz: Może byc problem z luzami, jak jest LPG i dawno nie były sprawdzane, warto je dac do sprawdzenia. Eksploatacja silnika ze zbyt małymi luzami powoduje zniszczenie zaworów / gniazd zaworowych -> koszty
  • Odpowiedz