Wpis z mikrobloga

@IdillaMZ: nie wiem jak teraz by się sprawdzał, ale przed zmianami hp 300 dmg coś znaczyło, zwłaszcza na szóstkach i siódemkach, pancerz niby pełen weakspotów, ale ludzie nie wiedzieli jak go przebijać, wyatarczająca pena, fajnie jeździł i super taranował - pamiętam jak raz na pełnej wpadłem w hellcata na fullu, zszedł na raz, a mi nawet sto hp nie zabrał. Jedynie pierwsze działo strasznie drażniło, bo mus full gold jeździć co
  • Odpowiedz
@IdillaMZ: 85 dmg na siódmym tierze, to nie może się udać, zgaduję że wtedy to działo szybciej ładuje niż strzela. Już lepiej walnąć za 300 po długim ładowaniu niż się męczyć z 85dmg
  • Odpowiedz
@IdillaMZ: może i fajnie kogoś złapać, ale mnie najbardziej drażniło, że przez mały kaliber i apcry dużo pocisków się odbijało. Ppki w ogóle nie wchodziły w grę, bo 110 peny to czwórka może mieć, a nie coś co widzi dziewiątki
  • Odpowiedz
@IdillaMZ: bardzo sytuacyjny czołg. Jak rzuci cie na topkę, a w przeciwnej drużynie są pomidory to siejesz postrach. Działa wszystkie są #!$%@?, topowe jest rozrzutnikiem gnoju (to jest topowe działo z t-150, tam to jednak trochę lepiej się sprawuje).
Problem tego czołgu jest taki, że nie wiadomo jak tym grać. Niby pancerz, niby można się sklejać, ale to tylko jak rzuci na topkę i w przeciwnej drużynie zgubili przycisk "2". Z
  • Odpowiedz