Wpis z mikrobloga

  • 1
@wanghoi eh, wewnętrzne były za daleko w most żebym zerknął i mocno wytarte. Zewnętrzne miały w kolejnosci p.k.p,wybity numer 20, s. Krol huta(chorzowska) 1933, i strzalka(chyba kierunek montażu). Tyle pamiętam
  • Odpowiedz
@ButtHurtAlert: To mi przypomniało jak za gówniarza przechodziłem kilka razy z kolegami po takim rozwalonym nieużywanym moście kolejowym, gdzie trzeba było przeskakiwać dziury albo iść po rozwalonych pozostałościach a tu zero zabezpieczeń, jakieś 30m w dół i jeszcze rzeka na dole

Teraz jak sobie myślę jakie to było niebezpieczne i nieodpowiedzialne to ja nawet nie (°°
  • Odpowiedz
  • 0
@Piaseczyniak ja tam za małego gowniaka z okna widziałem jak jeszcze parowozy jeździły.
Czytałem posty na forum 750mm i przez to postanowiłem się wybrać zobaczyc stan.
Ja trochę patrzę na świat przez różowe okulary i w głębi duszy chciałbym żeby kolejka jeździła nie tylko turystycznie, ale cóż, bez konkretnej pomocy to nic się nie da zrobić. Gminy kolejkę chcą mieć pod sobą bo to zawsze skapnie coś za dzierżawę terenu, ale
  • Odpowiedz
@ButtHurtAlert: Zazdroszczę tych wspomnień.
Ja parowóz pamiętam tylko na odcinku do Grójca i byłem tam kilka razy czajnikiem.

Żeby pojechać dalej niż Tarczyn pomoc musi być bardzo konkretna a i tak się to nie zwróci.

Jedyna szansa dla dalszych odcinków to przejazdy drezynowe skoro tory jeszcze są.
  • Odpowiedz
  • 0
@Piaseczyniak no gdzieniegdzie tej szyny brakuje albo przejazd jest zaasfaltowany ale ogółem machajka jakaś by dała radę, sam się zastanawiam czy nie skolowac jakiejś i z nudów nie powycinać trochę tych krzaków jakaś maczetą :p
  • Odpowiedz