Wpis z mikrobloga

Witam, jest ktoś może na kierunku Electronics and Telecommunications(w języku angielskim) na agh? Chciałbym się dowiedzieć czy jest on czegoś warty i dlaczego jest tylko 30 miejsc.
#agh #studia
  • 12
  • Odpowiedz
@macpli: Z tego co wiem (kilka lat wstecz) to kierunek służy tylko jako przechowalnia Erasmusów i traktowany jest zgodnie ze swoją wartością. Raczej nie polecam, większość innych wyborów będzie lepsza.
  • Odpowiedz
@macpli: Ja tu studiuję teraz kończę 1 rok, śmiało możesz pytać. Strasznie ogólne pytanie zadałeś to w skrócie odpowiem, warto, ale ciężko, napewno elektronika daje w kość, ale głównie jest to dokładnie to samo co Polski EiT, a czemu tylko 30 osób - dlatego że mniej osób decyduje się studiować te trudne jak by nie patrzyć rzeczy po ang. Ale w realu mamy mniej niż 30 osób, i conajmniej polowa
  • Odpowiedz
@Tomek_MVP: Super. Jeśli ,jeszcze można wiedzieć, jakie miałeś wyniki na maturze w zeszłym roku albo jakie były progi i jakbyś mógł mniej więcej określić twój/wymagany poziom j. angielskiego (nie jest on u mnie problemem ale jednak chciałbym wiedzieć).
  • Odpowiedz
@macpli: jest tylko 30 miejsc bo najpewniej nikt tam nie chciał iść, np. mechatronika po angielsku miała 60 wolnych a na roku 30-35 ludzi więc xD
Z roku na rok spada liczba studentów
  • Odpowiedz
@Filareta: no i tak i nie, tak jak mówię, full ludzi nie ma, ale nie wiadomo z czego to wynika, częściowo z języka, częściowo ze słabego marketingu kierunku który nie jest promowany, część z niepewności, bo ja też myślałem nad tym do ostatniego momentu czy ryzykować. Ale jest tak jak mówisz, kierunki anglojęzyczne mają limity, a dodatkowo są bardzo małymi grupami(moim zdaniem na plus)
  • Odpowiedz