Wpis z mikrobloga

Wam też się wydaje, że tak niski profil opony w tak dużym samochodzie wygląda źle?


@Drzegorz: to nie kwestia samego profilu (pewnie 30 jak w wielu nowych wozach). Tu się złożyło wiele czynników, to że jest podniesiony (ilość miejsca między oponą a nadkolem), sama felga. Choć rzeczywiście i profil mógłby być mniejszy

Sam u siebie schodzę właśnie z 19" i 30/35 na 18" i 35/40 ( ͡° ͜ʖ ͡
@Atreyu: ja mam u siebie glebę i naciągi na felgach 17, wydaje się niski ten profil opony ale właśnie to że koło wchodzi w nadkole zmienia wygląd. No i negatyw mam delikatny to też inaczej się patrzy.
podawanie profilu bez szerokości nie ma najmniejszego sensu xD


@KiiK6: wiadomo że przy 18" w normalnym samochodzie to coś ze standardowego zakresu 235-265 (na feldze 8-9.5j), raczej rzadko zdarza się żeby ktoś miał Corvette i wrzucał 305

ja mam u siebie glebę i naciągi na felgach 17, wydaje się niski ten profil opony ale właśnie to że koło wchodzi w nadkole zmienia wygląd. No i negatyw mam delikatny to też inaczej
Atreyu - > podawanie profilu bez szerokości nie ma najmniejszego sensu xD

@KiiK6: ...

źródło: comment_1590963066jffau2BVzbuZLoEswZtxMk.jpg

Pobierz
niski profil w aucie które przynajmniej teoretycznie ma być uterenowione i ma się nadawać do zjechania z asfaltu wygląda idiotycznie, absurdalnie.


@StukilowaRurzowa: XD mamy rok 2020 a ludzie nadal piszą że SUV "ma się nadawać do zjechania z asfaltu" i że "przynajmniej teoretycznie ma być uterenowione" XDD
@Drzegorz: Bo z felgami to jest taka trochę śliska sprawa. Jak są za małe to tak śmiesznie to wygląda ale jak za duże, że wydaje się, że tam nie ma ani grama opony to równie wiocha. Kiedyś była moda na wielkie felgi i tak się udzieliło producentom. Z SUV'ami jest ten problem, że wielka felga i mała opona nie wystarczają by ładnie i szczelnie wypełnić nadkole, bo w sumie pożądaną cechą
ChickenDriver - @Drzegorz: Bo z felgami to jest taka trochę śliska sprawa. Jak są za ...

źródło: comment_15909935300YmL4DDqsHckv6LOuztd7g.jpg

Pobierz
@ChickenDriver: no w sumie prawda.
Chociaż XD
W moim gracie z napędem na tył, mam z tyłu wyraźny negatyw, z przodu nie mam w ogóle praktycznie. Trzyma się drogi genialnie, a naciąg nigdy mi nie zlazł chociaż opony z racji ich zużywania wymieniam relatywnie często i jeżdżę też czasami całkiem dynamicznie
@Drzegorz: Negatyw w autach tylnonapędowych jest cechą fabryczną. ale ja mówię o negatywie jak na picrel. To tak jak auta przednionapędowe są ciutkę rozbieżne na zewnątrz, bo podczas jazdy napęd powoduje, że koła się prostują do wewnątrz a auta tylnonapędowe nie mają tej przypadłości.

W motosporcie korzysta się z pozytywów i negatywów w celu poprawy osiągów, zmienia się też wiele innych nastawów zawieszenia w zależności od toru, ilości zakrętów itp. itd.
ChickenDriver - @Drzegorz: Negatyw w autach tylnonapędowych jest cechą fabryczną. ale...

źródło: comment_1591002971y37VknjozfN39BEce3ugyk.jpg

Pobierz