Wpis z mikrobloga

Jest jakiś sposób, żeby ludzie wrócili do ruin karczmy na Skellige (opuszczone miejsce)? Wiem, że to jest zabugowane, ale robiłem to dawno, więc nie ma mowy o wczytywaniu. Jeszcze mi jednej karty do gwinta brakuje, również ze Skellige, gdzie mogłem przegapić?
(°°
#wiedzmin #wiedzmin3
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Grajmzi: Tę mam na pewno. W poradniku jeszcze jest, że dostaje się kartę od tego typa co nam kazał wkurzyć druida ze ślubem milczenia, ale tę kartę też mam. No i była jeszcze od gościa, który miał nas doprowadzić do Taulera, tu nie jestem pewien czy zebrałem, ale w poradniku jest napisane, że z niego była karta nekkera, ja mam 3 nekkery, więc chyba wszystko jest. Sprzedawców już mam raczej
  • Odpowiedz
@Arado-Akbar: Omg, brakowało jednej pożogi, bo jakiegoś karczmarza pominąłem :D
A z tymi ruinami karczmy da się coś jeszcze zrobić? Kiedyś pamiętam, że CHYBA miałem to samo i po prostu po jakimś czasie gniazdo potworów się obok odnowiło i wtedy się udało to wykonać.
  • Odpowiedz
@Antybristler piszę to głównie żeby ludzie mogli łatwiej znaleźć rozwiązanie w google, ale oznaczę, może Tobie też się jeszcze przyda

wystarczy wpisać w konsole:

addfact (sk75_sirens_dead)
problem powoduje jakaś zbugowana syrena która nie wiadomo gdzie się znajduje (może pod teksturami, a może w ogóle na drugim końcu mapy). w ogóle ciekawa akcja, błąd został naprawiony w wersji 1.12, a później znowu powrócił i został już do ostatecznej wersji gry
  • Odpowiedz