Wpis z mikrobloga

Jeszcze wczoraj wszystko działało, a dziś po włączeniu player.pl wyświetla się komunikat z tv "sprawdź polaczenie z siecią Certyfikat serwera nie jest godny zaufania. Proszę skontaktować się z dostawcą treści, kod błędu: -501"
Robiłem już reset tv, ale dalej to samo.
Polaczenie z siecia jest ok.
#lg
#playerpl
#webos
  • 32
  • Odpowiedz
@furelsom: tak, dodam tylko ze jestem w uk, lokalizacje mam ustawiona na Polske, poniewaz nie ma distepnego playera w sklepie przy ustawieniach na Wielka Brytanie
  • Odpowiedz
Mam ten sam problem. Też na lg, ale jestem w Polsce, a nie w UK. Dodam, że wszystkie inne rzeczy korzystające z neta działają bez zarzutu. Problem jest tylko na playerze
  • Odpowiedz
dzwoniłem na infolinię LG, Pani próbowała mi pomóc ale nic z tego nie wyszło, twierdzi, że gdyby była wina telewizora to nie działałyby inne aplikacje. Do Playera w weekend dodzwonić się nie da. Na HBO Go wyskakuje mi komunikat "Connection error occured, please try again. (10.24). Mój model telewizora 43UH6507.
  • Odpowiedz
@eL-Ko: no wina jest ewidentnie gdzieś po stronie LG. I to nie jednego modelu tv jak widać. Bo mnie też wszystkie aplikacje na telefonie i laptopie działają normalnie. Pozostaje mieć nadzieję, że to naprawią jak ich ludzie zasypią telefonami i mailami.
  • Odpowiedz
Ja pier... to trzeba mieć pecha, playera oglądam raz na ruski rok, ostatnio jakieś 3 miesiące temu, dzisiaj wchodzę a tu zonk
  • Odpowiedz
U mnie wersja softu na LG 05.10.45 [LG] webOS / UK6750PLD. Zlokalizowany jestem w Polsce, TV podłączony za pomocą przewodu lub WIFI. Błąd w player.pl jak u kolegi - Kod błędu: -501 (Certyfikat sewera). Kolejna aplikacja, która się wysypała, to HBOGO. Tutaj powodem jest rzekomo problem z siecią, ale... z siecią wszystko OK. Na kilkadziesiąt prób uruchomienia obu aplikacji player.pl czasem wystartuje, a HBOGO miesza swoim niebieskim kółeczkiem i może tak wisieć
  • Odpowiedz