Wpis z mikrobloga

@DiMaria: dużo zależy od tego czego dotyczy ta reklama, ale CTR na poziomie 1-2% to w wielu branżach raczej normalna sprawa, więc Twój wynik może być w "normie", a często nawet pożądany :D

Ale tak jak napisał @Akqub do tego czynników może być masa, ale na tym etapie to wróżenie z fusów.
  • Odpowiedz
@DiMaria: powodów może być pełno: słaba strona, słaba oferta, za wysokie ceny, nieczytelna oferta, źle dopasowane frazy, źle dopasowana reklama, specyfika branży itd. Są branże gdzie konwersja na poziomie 0,01% jest dobra (np. firmy budowlane, którym wystarczy jeden kontrakt na budowę domu, żeby opłacić całoroczną kampanię), a są też takie gdzie musi być kilkadziesiąt procent konwersji, żeby się opłacało.
Podsumowując: #!$%@? wie, bo za mało danych.
  • Odpowiedz