Może tym razem będzie to czym miał być Vive Cosmos (xD) czyli fajny high end VR cenowo pomiędzy Indexem i Riftem S
1. Prawdopodobne 2160x2160 RGB na oko, 90Hz chociaż bardzo miło bym widział tryb 80Hz żeby troche zbić klatkarz a jakoś obsłużyć 2160x2160 xD bo wiele osób nie kupi nowej grafiki do premiery Ampere we Wrześniu. 2. WMR 2.0 - 4 kamery do trackingu, podobno WMR 1.0 z tylko dwoma kamerami sobie dobrze radził dzięki algorytmom M$ więc z 4 kamerami będzie jeszcze lepiej. 3. Nowe kontrolery z gałkami i guzikami, ergonomicznie kopia touchy Oculusa, pozbycie się touchpadów. 4. Kontrola IPD (。◕‿‿◕。) której zabrakło w pierwszym Reverbie. 5. Głośniczki i mocowanie z Indexa bo było partnerstwo z Valve. 6. To domysły ale możliwy natywny SteamVR.
No to co może w końcu będzie coś fajnego co nie używa piszczących stacji bazowych SteamVR, NIE jest to Samsung, jest współpraca z Valve więc dostępność w Europie powinna być sensowna. Brak stacji bazowych SteamVR to natychmiast -1000+ zł xD bo one są drogie jak cholera.
No HP trzeba powiedzieć że do serca sobie wzięło ten projekt, przypomina to hybryde Rifta S z Indexem.
@a231: Zawsze zostaje Pulley, Wireless bez kompresji jest bardzo drogi i to nisza niestety. Ja mam tak mało miejsca w pokoju że i tak moge tylko stać w miejscu xD
Quest to wyjątek bo tam często ludzie bezprzewodowo używają ale tam masz kompresje obrazu bo jest w środku SoC z dekoderem więc da rade to zrobić po Wi-Fi 5GHz.
Czy jeżeli mam 35 lat to w razie w jest szansa na to że powołają mnie do wojska? Jak jestem mgr inż to idę na szeregowego lumpa czy coś więcej na start? Pytam bo nie wiem kiedy #!$%@? do Chorwacji.
Najgorsze w znalezieniu nowej pracy jest moment kiedy już po 2 dniach wiesz że to był błąd. A jeszcze gorsze jest to że musisz w niej trochę pobyć bo przecież pieniądze z nieba nie lecą. #pracbaza
1. Prawdopodobne 2160x2160 RGB na oko, 90Hz chociaż bardzo miło bym widział tryb 80Hz żeby troche zbić klatkarz a jakoś obsłużyć 2160x2160 xD bo wiele osób nie kupi nowej grafiki do premiery Ampere we Wrześniu.
2. WMR 2.0 - 4 kamery do trackingu, podobno WMR 1.0 z tylko dwoma kamerami sobie dobrze radził dzięki algorytmom M$ więc z 4 kamerami będzie jeszcze lepiej.
3. Nowe kontrolery z gałkami i guzikami, ergonomicznie kopia touchy Oculusa, pozbycie się touchpadów.
4. Kontrola IPD (。◕‿‿◕。) której zabrakło w pierwszym Reverbie.
5. Głośniczki i mocowanie z Indexa bo było partnerstwo z Valve.
6. To domysły ale możliwy natywny SteamVR.
HP Reverb G2. Prezentacja ma być 28 Maja tutaj: https://www.awexr.com/usa-2020/agenda/1833-hp-and-microsoft-tech-talk prawdopodobnie Livestream.
A te zdjęcia wyszły wczoraj wieczorem do internetu: https://mk0uploadvrcom4bcwhj.kinstacdn.com/wp-content/uploads/2020/05/WalkingCat_HPLeaks.png
Tu MRTV pare dni temu o Reverbie G2: https://twitter.com/mixedrealityTV/status/1263158149961441283
Tutaj strona produktu u Valve: https://store.steampowered.com/app/1271440/Next_Gen_HP_VR_Headset/
No to co może w końcu będzie coś fajnego co nie używa piszczących stacji bazowych SteamVR, NIE jest to Samsung, jest współpraca z Valve więc dostępność w Europie powinna być sensowna. Brak stacji bazowych SteamVR to natychmiast -1000+ zł xD bo one są drogie jak cholera.
No HP trzeba powiedzieć że do serca sobie wzięło ten projekt, przypomina to hybryde Rifta S z Indexem.
#vr #pcmasterrace
źródło: comment_1590307145MCDSZxKVWpo7X9wNdhEBmb.jpg
PobierzQuest to wyjątek bo tam często ludzie bezprzewodowo używają ale tam masz kompresje obrazu bo jest w środku SoC z dekoderem więc da rade to zrobić po Wi-Fi 5GHz.
Komentarz usunięty przez autora