Wpis z mikrobloga

Może trochę #afera ale mam problem z #multimediapolska

Moja babcia mieszka w bloku w którym są świadczone usługi telewizyjne przez firmę Multimedia Polska i przyszedł jej rachunek za maj z wyższymy opłatami, za dodatkowy pakiet filmowy oraz inny, droższy abonamet. Problem z tym, że moja babcia nie byłaby wstanie zmienić tego pakietu bo nawet nie było jej w tym okresie w domu bo była chora. Próba wyjaśnienia tego z firmą Multimedia Polska nie skutkuje, przez telefon nie da się połączyć z konsultantem, przez facebooka nie można wysłać do nich widaomości, a napisany post na ich tablicy zniknął (wydaje mi się, że został usunięty).

Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić?
  • 8
  • Odpowiedz
@Chibss: tak dokładnie, udało się w końcu do nich dobić przez formularz na stronie, i było tak jak mówisz. Dobicie się do nich to tragedia.

Dzięki wielkie wszystkim, może za szybko zawołałem afera, ale dałem się ponieść emocjom. Sprawa zamknięta.
Jak ktoś z osób w wątku jest z Krakowa, to może się odezwać na pw, stawiam piwo za pomoc jak tylko bary otworzą :D
  • Odpowiedz