Wpis z mikrobloga

#kiciochpyta #pytanie #lidl #prawakonsumenta #reklamacja #rekojmia
Pod koniec stycznia oddałem na reklamację w Lidlu Soundbara, do dziś brak kontaktu, mam kwit z którym chodziłem co jakiś czas się dowiadywać co jest grane, ostatnio kilka dni temu, pani od reklamacji kolejny raz wzięła numer i powiedziała że jutro oddzwoni z ostatecznym wyjaśnieniem, cisza(jak zapisywała to sobie śmieszkowała do koleżanki), ze dwa miesiące temu rozmawiałem z szeregową pracownicą i wymsknęło jej się że mogę sobie czekać wieczność: odkąd otworzyli sklep online Lidla, reklamacje z prawie natychmiastowych(z czego Lidl był znany) zmieniły się w wieczne.
Normalnie bym kupił nowe głośniki, a kwit wywalił i zakończył kupowanie w tym sklepie, ale mam problemy finansowe związane z pandemią, nie stać mnie na taki wydatek.
Do kogo iść z tym kwitem, najlepiej online, małe miasteczko powiatowe.
dzięki.
  • 1