Wpis z mikrobloga

Pomocy, co odpisać? Czy chłop ma rację? Karta graficzna jebła trzeci raz. Pierwszy okres gwarancyjny już minął ale w między czasie była naprawiana czy to nie wydłuża gwarancji? Dostałem odpowiedź, że gwarancji już nie ma a karta ewidetnie była jebnięta i naprawiana i historia znów się powtórzyła. Co robić? Wziąć na klatę czy kręcimy małysza?

#morele #pcmasterrace #komputery #afera #oszukujo
Hingivend - Pomocy, co odpisać? Czy chłop ma rację? Karta graficzna jebła trzeci raz....

źródło: comment_1589796024c5MQaI9AE3i9LfO4JgCq6H.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • 1
@Hingivend Wątpię aby naprawa przedłużała gwarancję. Ja w Dell dostałem nowy monitor w ramach gwarancji i gwarancja nie była przedłużona.
  • Odpowiedz
  • 0
@Leniek: Czlowiek mądry po szkodzie co nie zmienia faktu ze problem z ta karta był od samego początku i uważam ze morele sprzedało mi bubel. Rozumiem raz się zepsuje ale nie trzy razy.
  • Odpowiedz
@Hingivend: odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmii trwa dwa lata od daty zakupu, a na zgłoszenie wady masz rok. Matematykę zostawiam Tobie.
  • Odpowiedz