Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, mam problem z drogerią internetową Natury. Zamówienie zrobiłam 3 kwietnia, a 10 miałam informację, że jest gotowe do wysyłki... i na tym stanęło. Na stronie status "wysłane", w apce inpostu, że gotowe do nadania. Pisałam do inpostu to odpisali, że nadawca nie wysłał jeszcze paczki. To pisałam do Natury na ich maila, na fb i przez formularz kontaktowy. Jak nie zero odpowiedzi albo, że się sprawą zajmą. Od miesiąca nie mogę się doprosić żadnej informacji, tym bardziej nawet poprosić o zwrot pieniędzy (zamówienie opłacone z góry). Zamówiłam u nich, bo to nie mój pierwszy raz i zawsze przychodziło. Zdaje sobie sprawę, że przez pandemię sklepy internetowe mają sporo zamówień, jest chaos, ale do tej pory nie spotkałam się z takim olewaniem sprawy. Na fanpage'u drogerii jest sporo komentarzy ludzi z podobnym problemem. Zatem Mirki, co mam zrobić? Czekać nie wiadomo ile, dać sobie spokój, a może gdzieś to zgłosić? Nie mam pojęcia już co robić.

#zakupy #drogerianatura #reklamacja #pytanie #kosmetyki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5ebbc1b446fe92d49c8d09ce
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Wesprzyj projekt
  • 3