Wpis z mikrobloga

#studia #studbaza #informatyka #warszawa #krakow #wroclaw
#uw #sggw #pw #uksw

Hejka mireczki, w tym roku wybieram się na studia i celuję w piękną naszą stolicę miasto Warszawa na informatyke, ale myślę jeszcze nad innym miastem. Czy są tutaj jacyś chętni, którzy mogliby mi doradzić jaki typ studiów wybrać ? Dzienne czy zaoczne, bo tak czy siak musiałbym uczyć się w domku.

Teoretycznie na dziennych "nauczyłbym" się więcej, ale z drugiej strony mógłbym już sobie powoli zacząć zbierać doświadczenie w jakiejś robocie, nawet gdzie by to nie było jakieś wygórowane wynagrodzenie. Jestem aktualnie po technikum informatycznym, papier mam, doświadczenia wyniesionego ze szkółki też. Prosiłbym o pomoc i z góry dzięki ()
  • 12
@hjubooo: zaoczne są cięższe, materiał masz ten sam, a znacznie więcej pracy w domu. Jeśli zależy Ci na tym żeby się czegoś nauczyć, a nie tylko zrobić papier to polecam pierwszy stopień dziennie, a drugi już zaocznie. Jeśli chcesz tylko zrobić papier to idź na zaoczne.
@Xeinaemm: Patrząc na dzisiejsze czasu i pracę w branży IT wiele więcej osób patrzy to jakie masz doświadczenie zdobyte i portfolio więc ja bym się skupiał bardziej na praktyce. Znalazłem wiele ofert pracy właśnie IT, które przyjmą nawet studenciaków bez jakiegoś dużego doświadczenia by sobie mogli tam coś powoli robić i kminić
@hjubooo: nie wiem czy na każdej uczelni tak jest ale na niektórych, jak robisz inżyniera, masz zajęcia w każdy weekend, co jest dość ciężkie do ogarnięcia przy pracy na pełen etat.

Dodatkowo koszt wychodzi spory. Na WAT to chyba było 1000 zł miesięcznie, co jest dużym obciążeniem budżetu, a nie ma co wierzyć w bajki że IT jest tak mlekiem i miodem płynące, że na dzień dobry masz 10k netto.

Osobiście
@JohnTheRevelator: Wiadomka, że nie będzie wielki kokosów, tym bardziej jako student. Ale tak jak piszę linijkę wyżej. Bardziej trzymałbym się tego żeby zdobywać więcej doświadczenia w praktyce i sobie coś powoli robić.