Wpis z mikrobloga

Witam. Potrzebuje małej pomocy co do wyboru auta i związanego z nim ubezpieczenia aby to wyszło jakoś sensownie cenowo.

- 34 lata

- prawko od 15 lat, na tą chwilę polskie ale będę wymieniał na angielskie na dniach

- pierwsze auto w UK

- cena do 1500f max

- do jazdy do pracy i raz na jakiś czas wypad za miasto, nie musi być jakoś mega przestronne. Tylko ja i pasażer

- wiek raczej nie ma znaczenia, oby eksploatacja była na niskim poziomie

- będę jedynym kierowcą

- lokalizacja Birmingham więc możliwe że może wyjść więcej za ubezpieczenie niż jakaś mała wioska, nie znam się logicznie zakładam.

Nie chcę się wkopać kupując coś powiedzmy mniejszego jak np mogę wziąć ciut większego i lekko starszego lub odwrotnie. Poza tym co ma jeszcze wpływ na cenę ubezpieczenia aby mieć możliwie najtaniej bez żadnych wałków. Pomóżcie czlowiekowi :)

#uk
#anglia
#motoryzacja
#zakupauta
#ubezpieczenia
#birmingham
#wielkabrytania
#prawojazdy
#samochody
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@adee86: polecam E87 116i, tylko że one od £1500 się niestety zaczynają

Na pierwsze auto do miast polecam Fiata Pandę, nieco niższy pułap bo okolice £700-£1200 ale imo pierwszy rok warto się przemęczyć.

Generalnie nic tańszego niż Fiat Panda (i Ford Ka) nie znajdziesz bo to 1 grupa ubezpieczeniowa, ale np. mojej kobiecie 116i wyszło tylko £100 drożej na rok niż ta Panda więc bez tragedii totalnie a ma prawko
  • Odpowiedz
zebys nie płakał przy ubezpieczeniu to szukać trzeba corsy albo fiesty.


@adekad: @PanKracy582: bzdura, porównywaliśmy sporo aut, Panda, Corsa, Astra, BMW. Co mi chcecie tłumaczyć? Że powielacie mit jakby astry i corsy były tanie w ubezpieczeniu? Wejdźcie sobie na dowolną przeglądarke i sami porównajcie kilka 116i, pand i cors to zobaczycie że różnice nie są warty jeżdżenia Vauxhallem ;)

Generalnie Corsa i Astra wychodzą drożej bo jeżdżą nimi..